der meister

entry555 galeri3
    269.
  1. 5. nesil silik olarak üzmüş yazar.
    2 ...
  2. 270.
  3. seviyorum bu çocuğu denilesi silik yazar. üşüyoruz " der meister" reis. *
    2 ...
  4. 271.
  5. (bkz: #5174544) şovenist bir seklide yazmis oldugu entrysi ile faşistliğine vurgu yapmiş, politik endoktrinasyonun dibine kadar vurmuş, kahvehane kültürüyle değerlendirme yapan yazar kişisi.
    0 ...
  6. 272.
  7. uzun araştırmalarım sonucu kendisini bulabildiğim silik yazar. irtibattayım.
    2 ...
  8. 273.
  9. moderasyondan gelen 8 milyon dolarlık teklifi geri çevirmeyerek sözlüğe kısa bir süreliğine dönüş yapmış eski yazar.

    açıklama ihtiyacı hissediyorum. öyle bir anda konuşurken "açalım gel bununla yaz çok emeğin var" dediler. iyi açılsın madem dedik, geldik. söylediğim gibi, belli bir süre sonra zaten istesem de yazarlık yapamayacağım. o zamana kadar yine buralardayım.

    edindiğim tecrübeler gösterdi ki sözlükte samimiyet sıfır olmalıymış. bu sebepten ötürü kimsenin ilgisini, yakın muamelesini falan istemiyorum, "çok da skimizdeydi" derseniz rahatlarım gerçekten. yazmak istediğimi yazmak istediğim şekilde yazıp, vakti geldiğinde kaybolmaktır niyetim.

    slmmm.

    anelia'ya ayrıca selamlarımı gönderiyorum, mehehe merhaba nasılsın? e5 iyiydi yine çok kalabalığa kalmadan geldik eheihii.
    6 ...
  10. 274.
  11. 275.
  12. başlığını sol çerçeveden indirmek bilmeyenlerle mutlu bir sözlük yaşantısına başlamış yazardır, herkese teşekkür eder.

    heyoo, çok da fifi!
    2 ...
  13. 276.
  14. portakallı ördeğe benzeyen armutlu bir yemek.
    4 ...
  15. 277.
  16. geri dönmüş yazardır. uu beybi.
    1 ...
  17. 278.
  18. rammstein'ın hak ettiği ilgiyi göremeyen muhteşem şarkısıdır. diğer şaheserlerden daha farklıdır, farklı bir tadı vardır. tier gibi, pek dinlenmediği halde yüksek seste insanı uçuran şarkılardandır.

    ayrıca, yedi numara'da da çalmıştır zamanında ehehe.

    (4. dakikadan sonra net bir şekilde duyabilir, recep'in odaya girmesiyle bangır bangır dinleyebilirsiniz)

    bu da 12 yıl öncesinden bizarre festival, breh breh...
    http://www.youtube.com/watch?v=OsAX6zmT6wI
    3 ...
  19. 279.
  20. rammstein hayranı, kahin olabilitesi olan yazar.
    şöyle ki:
    (bkz: #5952311)
    hayırlısı inşallah olur, dünya gözü ile görürüz kendilerini.*
    0 ...
  21. 280.
  22. keskin nişancı, bodyguard, canlı bomba, bir ısırık alınmış elma* insanı.
    3 ...
  23. 281.
  24. tanımamdır etmemdir, ancak keyifli oluyor yazdıklarını okumak. döndüğüne sevindim.

    edit: sevilmeyen bir yazar heralde, işbu entry eksilendiğine göre.
    1 ...
  25. 282.
  26. az tanırım ama hiç etmem... aşşa yukarı aynı yaşta olmamız da ilginçtir.
    (bkz: yükselen yeni nesil)

    (bkz: tuborg efes pilsen e başarılar diler)
    0 ...
  27. 283.
  28. sürekli sözlükte bulunup fazla entry girdiğinden ötürü, birilerine batan yazardır.

    diyaloglar olsun anket tarzı başlıklar olsun; elinden geldiğince formata uymaya çalışmıştır. zaten diğer başlık türlerinde tanım yapmadığı yoktur.

    sözlükte paylaşabilmek adına birsürü yer, oyun, olay incelemiş; pek çok şeyi sözlükte ilk haber veren olmuştur. korpiklaani şarkılarından tut, rammstein'la ilgili gelişmelere kadar.

    kendisinin özellikle rammstein hakkında yazdıkları, ondan önce sadece rammstein resmi sitesine düşmüştür. bir de emektar rammsteintr com'da bulunursa bulunur.

    der meister tarafından girilen bu tip entryler, sözlüğün değil sözlüklerin ilki olmuştur. istemediğiniz kadar oyun, müzik grubu, program incelemesi yapmış, istemediğiniz kadar eğlenceli başlık açmış, istemediğiniz kadar duygusal olup edebi metinler de döktürmüştür.

    dünyanın bekleyip sözlüğün umursamadığı pek çok başlık/maç/olay da yine bu yazarın götünü yırtması sonucunda kazandırılmıştır sözlüğe.

    ***

    günde 20 saat sözlükte kalmam kimi ilgilendiriyor? her şeyi kuralına uygun yapıp sözlük içeriğini zenginleştirmek mi oldu bu adamın suçu? ha kimisi de tutturmuş "asosyal oldu bu yav" diyor. sana mı kaldı arkadaş benim sosyal yaşantım? ne yaptığımı, ne yapacağımı sana mı soracağım ben?

    alıyoruz, veriyoruz, sözlüğe can veriyoruz. sözlüğe yatırım yapıyoruz, ağaç ekiyoruz dikiyoruz, diplerine bile işemiyoruz. biraz saygınız olsun arkadaş, bir şey de istemiyorum bi' susun yeter yahu. ne alıp veremediğiniz var? üzülüorm anlıo msn?
    3 ...
  29. 284.
  30. sevmiyorum bu herifi. nickinden falan acaip kıllanıyorum. kendini okutuyor, artısını alıyor, orası ayrı.
    0 ...
  31. 285.
  32. kendisini okutan yazarimiz. turkce klavye kullanmasa bile okurum o derece yani. *
    ayrica doom gunu cocuguymus, yeni yasi saglik, basari, mutluluk getirsin... bana da bir turkce klavye ayarlarsin artik.
    0 ...
  33. 286.
  34. 287.
  35. sözlük yaşına 13 ağustos'ta, bir sonraki yaşına da 1 haziran'da giren yazardır. basında çıkan haberler tamamıyla yalandır, doğum günü falan değildir.
    2 ...
  36. 288.
  37. son zamanlarda hiç selam bile vermeyendir...
    1 ...
  38. 289.
  39. farmville başlığı altında bulunan hararetli entrylerini, bir hışımla okudum. heyt ulan dedim. yüce rab, hasadına zeval vermesin diyorum.
    1 ...
  40. 290.
  41. şu sıralar sadece iftar, sahur, uyumak ve tenis maçı izlemekle sürdürdüğü tahmin edilen, arayıp sormayan, hayırsız yazar.
    0 ...
  42. 291.
  43. fransızca nın almanca dan kaba olduğunu ileri sürmüş ancak placebo38 in fransız aksanına boyun eğecek yazar.
    0 ...
  44. 292.
  45. 293.
  46. kendi tabiriyle liseli bir bıdık olan yazar. iyidir, hoştur, arada uyuzdur, gıcıklık yapar, ama başkası ona yaptığında bozulur, kızar. birilerine batarmış, doğrudur, bazı yerlerde de öyledir.
    başlığımı açmış, yine kızdığı vakitlerde silivermiş, gitmiştir.
    (bkz: üzülmedim ki)
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük