(bkz: #5174544) şovenist bir seklide yazmis oldugu entrysi ile faşistliğine vurgu yapmiş, politik endoktrinasyonun dibine kadar vurmuş, kahvehane kültürüyle değerlendirme yapan yazar kişisi.
moderasyondan gelen 8 milyon dolarlık teklifi geri çevirmeyerek sözlüğe kısa bir süreliğine dönüş yapmış eski yazar.
açıklama ihtiyacı hissediyorum. öyle bir anda konuşurken "açalım gel bununla yaz çok emeğin var" dediler. iyi açılsın madem dedik, geldik. söylediğim gibi, belli bir süre sonra zaten istesem de yazarlık yapamayacağım. o zamana kadar yine buralardayım.
edindiğim tecrübeler gösterdi ki sözlükte samimiyet sıfır olmalıymış. bu sebepten ötürü kimsenin ilgisini, yakın muamelesini falan istemiyorum, "çok da skimizdeydi" derseniz rahatlarım gerçekten. yazmak istediğimi yazmak istediğim şekilde yazıp, vakti geldiğinde kaybolmaktır niyetim.
slmmm.
anelia'ya ayrıca selamlarımı gönderiyorum, mehehe merhaba nasılsın? e5 iyiydi yine çok kalabalığa kalmadan geldik eheihii.
rammstein'ın hak ettiği ilgiyi göremeyen muhteşem şarkısıdır. diğer şaheserlerden daha farklıdır, farklı bir tadı vardır. tier gibi, pek dinlenmediği halde yüksek seste insanı uçuran şarkılardandır.
ayrıca, yedi numara'da da çalmıştır zamanında ehehe.
(4. dakikadan sonra net bir şekilde duyabilir, recep'in odaya girmesiyle bangır bangır dinleyebilirsiniz)
sürekli sözlükte bulunup fazla entry girdiğinden ötürü, birilerine batan yazardır.
diyaloglar olsun anket tarzı başlıklar olsun; elinden geldiğince formata uymaya çalışmıştır. zaten diğer başlık türlerinde tanım yapmadığı yoktur.
sözlükte paylaşabilmek adına birsürü yer, oyun, olay incelemiş; pek çok şeyi sözlükte ilk haber veren olmuştur. korpiklaani şarkılarından tut, rammstein'la ilgili gelişmelere kadar.
kendisinin özellikle rammstein hakkında yazdıkları, ondan önce sadece rammstein resmi sitesine düşmüştür. bir de emektar rammsteintr com'da bulunursa bulunur.
der meister tarafından girilen bu tip entryler, sözlüğün değil sözlüklerin ilki olmuştur. istemediğiniz kadar oyun, müzik grubu, program incelemesi yapmış, istemediğiniz kadar eğlenceli başlık açmış, istemediğiniz kadar duygusal olup edebi metinler de döktürmüştür.
dünyanın bekleyip sözlüğün umursamadığı pek çok başlık/maç/olay da yine bu yazarın götünü yırtması sonucunda kazandırılmıştır sözlüğe.
***
günde 20 saat sözlükte kalmam kimi ilgilendiriyor? her şeyi kuralına uygun yapıp sözlük içeriğini zenginleştirmek mi oldu bu adamın suçu? ha kimisi de tutturmuş "asosyal oldu bu yav" diyor. sana mı kaldı arkadaş benim sosyal yaşantım? ne yaptığımı, ne yapacağımı sana mı soracağım ben?
alıyoruz, veriyoruz, sözlüğe can veriyoruz. sözlüğe yatırım yapıyoruz, ağaç ekiyoruz dikiyoruz, diplerine bile işemiyoruz. biraz saygınız olsun arkadaş, bir şey de istemiyorum bi' susun yeter yahu. ne alıp veremediğiniz var? üzülüorm anlıo msn?
kendisini okutan yazarimiz. turkce klavye kullanmasa bile okurum o derece yani. *
ayrica doom gunu cocuguymus, yeni yasi saglik, basari, mutluluk getirsin... bana da bir turkce klavye ayarlarsin artik.
kendi tabiriyle liseli bir bıdık olan yazar. iyidir, hoştur, arada uyuzdur, gıcıklık yapar, ama başkası ona yaptığında bozulur, kızar. birilerine batarmış, doğrudur, bazı yerlerde de öyledir.
başlığımı açmış, yine kızdığı vakitlerde silivermiş, gitmiştir.
(bkz: üzülmedim ki)