moderasyondan gelen 8 milyon dolarlık teklifi geri çevirmeyerek sözlüğe kısa bir süreliğine dönüş yapmış eski yazar.
açıklama ihtiyacı hissediyorum. öyle bir anda konuşurken "açalım gel bununla yaz çok emeğin var" dediler. iyi açılsın madem dedik, geldik. söylediğim gibi, belli bir süre sonra zaten istesem de yazarlık yapamayacağım. o zamana kadar yine buralardayım.
edindiğim tecrübeler gösterdi ki sözlükte samimiyet sıfır olmalıymış. bu sebepten ötürü kimsenin ilgisini, yakın muamelesini falan istemiyorum, "çok da skimizdeydi" derseniz rahatlarım gerçekten. yazmak istediğimi yazmak istediğim şekilde yazıp, vakti geldiğinde kaybolmaktır niyetim.
slmmm.
anelia'ya ayrıca selamlarımı gönderiyorum, mehehe merhaba nasılsın? e5 iyiydi yine çok kalabalığa kalmadan geldik eheihii.