şimdi gelip bu başlığın altında ne işimiz var sorusuna, yine kendi iç sesleri ile hasetimizden çatladık, bari gidip bok atalım dedik diye cevap veren renklilere sesleniyorum,
aynı boku mario gomez alındığında da yaptıydınız, biz de çok çıkmaz ama tek tük de çıkma ihtimali olan aramızda bunlara bakıp tedirgin olan saf beşiktaş'lı varsa diye dedik ki, lan ulan, bu adam halen aktif futbolcular arasında, gol yüzdesi açısından messi ve Ronaldo'dan sonra dünyada üçüncü , neyin bokundasınız siz dedik, gördünüz ebenizi..
şimdi de boyko için diyoruz ki, bu adam geçen sene fifa tarafından dünyanın en iyi 4. kalecisi seçildi, napaydık (bkz: neuer)'i mi alaydık yavşaklar, şuan için fifa'ya göre boyko'dan daha iyisi o.
karamsarlık mı bilmiyorum ama beşiktaş ın savunma zaaflarını ortaya çıkaracağını tahmin ediyorum (muslera gibi). hücumda çok organize bir takım beşiktaş, takdir edilesi. savunma ise şenlik...
Geçen sene uefa avrupa ligindeki performansı ile tavan yapmış olan kaleci. 27 yaşında, ki bu yaşlar kalecilerin performansları açısından en ideal yaşlardır. Beşiktaş transfer açısından şu aşamada yapabileceği en iyi işi yapmıştır. iyi kaleci, gösterdiği performans da ortada. Hayırlı olsun.
adam yan toplarda çok iyi, cepheden gelen toplarda çok başarılı, birebirde aynı zamanda üstelik refleks isteyen pozisyonlarda çok çok başarılı,
umarım defans ile uyum olayını da çabuk aşar,
bir aksilik çıkmazsa Beşiktaş'ta çok kısa sürede bir muslera etkisi oluşturabilir,
lakabı da hazır zaten, flamaları hazırlayın:
" well come king kong"
not: kesinlikle şuanda burada olumsuz laf edenler ya kıskanç renkliler , ya da futboldan bir bok haberi olmayanlar, adı geçen listede alınması gereken en iyisi alındı. çok iyi kaleci.