denys boyko’nun transferi ile ilgili olarak kulübü fc dnipro ve oyuncu ile anlaşmaya varılmıştır. buna göre fc dnipro kulübüne 3.300.000 avro transfer bedeli ödenecektir.
oyuncu ile 4,5 yıllık anlaşmaya varılmış olup,
- 2015-2016 sezonunda 350.000 avro ve 4.000 avro maçbaşı,
- 2016-2017 sezonunda 900.000 avro ve 4.000 avro maçbaşı,
- 2017-2018 sezonunda 1.000.000 avro ve 4.000 avro maçbaşı,
- 2018-2019 sezonunda 1.000.000 avro ve 4.000 avro maçbaşı,
- 2019-2020 sezonunda 950.000 avro ve 4.000 avro maçbaşı,
Ücreti ödenecektir.
devre arası transfer döneminde beşiktaşımıza transfer olmuş 27 yaşındaki ukraynalı file bekçisi.
takımımıza ukrayna'nın dnipro takımından 3.3 milyon euro bonsevisle transfer olmuştur.
boyko'yu çoğu taraftarın ciddi şekilde tanıdığı yer uefa avrupa ligi finali olmuştur kanımca.
sevilla karşısında güzel kurtarışlar yapmasına rağmen takımının yenilmesine engel olamamıştı.
o maçta yılın kurtarışını da yapmıştı. https://www.youtube.com/watch?v=MrvZlFIIQKw
peki boyko takımımız için doğru bir transfer mi?
devre arasında takımında ilk 11'de oynayan bir kaleci transfer etmek çok zordur.
genelde büyük takımlarda yedek kalan kaleciler transferin gözdeleri olurlar.
bu konuda cesaretli bir adım attığımızı söylemek istiyorum.
şampiyonluk isteyen bir takım için bu zamanda formda bir kaleci almak gerekiyordu.
boyko da bu sıralarda çok formda bir kaleci.
hem de bonservis olarak iyi bir rakamla aldık diyebilirim.
bu yüzden diğer opsiyonlara baktığımızda doğru bir transfer olduğunu düşünüyorum.
takımımıza çabuk alışabilir mi?
alışabilir.çünkü takımımızın bu seneki savunma anlayışı bu duruma müsait.
boyko'nun refleksleri kuvvetli gibi görünüyor.
uzun bir kaleci.
yerden gelen toplara karşı dezavantaj oluşturabilir.
takımımıza alışabileceğine inanıyorum.
inşallah takımımızda güzel işler yapar.
buna ihtiyacımız var.
başarılar diliyorum.
muslera ile birlikte keyifli kurtarışlar izletecektir bize.
ama şu var ki beşiktaş en önemli eksiğini kapamış oldu, artık galatasaray'ın o kadro ile beşiktaşın 15 puandan daha fazla yanına yaklaşabileceğini sanmıyorum sezon sonu.
geçen sene UEFA finalinde Napoli karşısında çok iyi performans sergilemişti. Zaten başlığı da o maçta açılmış. O gün 5-6 tane çok net pozisyonu çeldigi görülmekte. Napoli forvetlerine geçit vermeyen bu adam bizim umut bulut vari kamillerden hiç gol yemez. Bekleyin ve görün.
(bkz: fabiano riberio) kalibresinde bir kaleci fazla abartmaya gerek yok. çevreden boyu uzun , geçen sene uefada final oynadı gibi saçma yorumlar gelmiş. e kardeşim fabianonun boyu da boykoyla aynı fabianoda geçen sene çeyrek final oynadı şampiyonlar liginde ama görün ki kaleyi volkan hanzosundan bile alamıyor. yani kötü kalecidir demiyorum hatta tolga zengine göre çok daha iyi kaleci ama hemen başlamayın adamı yüceltmeye.
rüştü rençber bu transferi anlamsız buluyor. sayın abi bu transferi anlamamış. cenk gönen'i gönderip bunu almayı anlamamış 1. kaleci tolga iken bu transferi anlamlandıramamış.
umarım beşiktaşımıza hayırlı olur. Gerçi bize minimum düzeyde yan top bilgisi olan , kalede durmayı bilen, yeri geldiğinde açılabilen asgari beklentileri karşılayacak kaleci yeterdi. Çünkü o bile yoktu
Hani endüstri meslek lisesi motor bölümünde öğrencisindir, libido tavan 1000 erkekli lisede okursun ya. Sonra facebook tan 500 km uzaktan bir kız seni ekler. Hani güzel mi değil mi o bile önemli değil, o kızla sohbet edip hiç görmediğin kıza aşık olursun mutlu olursun ya, tam öyle bi mutluluk benimki.
Kendisini hiç tanımıyorum, hiç izlemedim, ama hoşgelmiştir