sikko şehirler sıralaması yapsak, kuvvetle muhtemel dereceye girecek şehirdir. her yer toz, toprak lan! horoz moroz hikaye, dikmişler heryere heykellerini başka da bi filmi yok. dağların arasından 2.el, çıkma bir şehir. 2 tane mi ne sineması vardı, konya bile daha iyi lan diyor insan kendi kendine. dolmuşlarında zil var lan zil! daha ne diyeyim.
denizli ilimiz türkiyede horozuyla ünlenmiş, tekstil sanayisi ile ülke ekonomisine katkısı oldukça yüksek bir ilimiz. süper vali recep yazıcıoğlu o meşum trafik kazasında hayatını kaybetmeseydi denizliyi çok daha güzel yerlere taşırdı.
türkiye'nin en hoşgörülü memleketlerinden biridir. merkez sağın kalesidir. özal-demirel-tayyip şeklinde evrilmiştir. mhp'nin ve chp'nin pek şansı yoktur.
kızı, tozu ve horozu meşhur geyiği her daim dönmektedir nerede yaşıyorsun ya da nerede okuyorsun diye sorulunca. gelin görün ki hayal kırıklıkları yaratan ve açıkça hiçbirşey bulamayacağınız şehirimsi kırsal kesim alanı.
atatrük dopru söylemiş denizli için burası köy diye. evet hakikaten köydür. ilçelerinin hiçbiri gelişmemiştir. merkez desen çınar ve çamlık hariç ilçelere ayak uydurmaktadır. gece 9 dan snra hayat durur. gece 11 gibi internet cafeler kapanır. 12 ye kadar ne tekel bayi ne de kahveler açık kalır. gece saat 10dan sonra sokakta gezerseniz ıssız ve kimsesiz bir şehir karşınızda bulursunuz. ha bide tinerci ya da hırsız imajı çizersiniz.
kısacası küçük şehire ayak uydurabileceklerin rahatça yaşaacağı ama büyük illerden gelenlerin hayal kırıklıklarına uğradığı yerdir denizli.
bugün itibariyle vali tarafından deprem olacağı yönünde açıklama yapılan şehir. ilköğretim okullarına tatbikat ve inceleme nedeniyle 1 gün süreyle tatil verilmesi halk arasında paniğe neden oldu.
evlerini boşaltanlar parklarda vakit geçiriyor. bu arada saat 17.00 ile 18.30 arasında şiddeti en kötü ihtimalle 5 olabilecek olan deprem bekleniyor.
halk panik içinde internet kafeleri doldurmuş durumda. acar muhabiriniz ben de bu entry'yi bir internet kafeden yazıyorum. evet herkes panik içinde warcraft oynuyor. iki sıra yanımdaki sarışın hatun facebook ta takılıyor. hemen arkamda bulunan 3 adet sap ise "olm pusu yapmayın ya" nidaları eşliğinde counter strike oynuyor.
insanı cimri kendi cömert olan şehirdir. krizin tavan yaptığı şu günlerde, tekstil sektörünün tepe taklak gittiği şehir, mermer sektörüyle tutunmaya çalışmaktadır. evet tozu da, kızı da, horozu da, söylendiği gibi dikkat çekicidir. kısacası;
ne onunla nede onsuz denilebilicek nadir şehirlerdendir. Öyle ki yeter artık lan sıkıldım dediğin anda boyle şeytanın gitme deyipte sizi ikna edebildiği ironik bir ilimizdir.