--spoiler--
Hürriyet Ortaokulu 1136 No'lu Sandıkta Seçim Bittikten Sonra Kalan Boş Oy Pusulalarına "Evet" mührü basan Akp'li Bayan Suçüstü Yakalandı. Olayın Devamı ve Kadının itirafı Kamera Kaydı ile Sabitlendi...
Suçüstü Yapıldığı Anda Daha 99 Adet Boş Oy Pusulası Vardı.
Sandık Kurulu Başkanı'nın Savunması da Hayli ilginç: Gözden Kaçmış !!!
--spoiler--
isminin horozlu'dan denizli'ye evrildiği rivayetinin gerçek olmadığı bilinen ildir. o rivayet öyle değildir. araştırınız. bunun dışında açılan sandık sayısı chp ya da akp adına net bir söylem oluşacak kadar çok değil. kısacası yan ağlara takılan topa gol diye bağırmanın alemi yok. acık gerçekçi olalım. biraz daha sabrettikten sonra neyin ne olduğunu öğreneceğiz.
isminin gerçekte horozlu olduğu ancak dilden dile dolana dolana denizli'ye dönüştüğü rivayet edilen ilimiz. ege bölgesinin izmir ve manisa'dan sonraki üçüncü büyük kentidir aynı zamanda.
çocukken hep gitmenin hayalini kurduğum dün beyaz bugün gri traverten cenneti pamukkale de bu ilimizdedir, hala daha da gitmemiş, görmemiş, bilmemiş olmam ayıbımdır. baharda kısmetse, bu hoyratlıkla henüz griden karaya dönüştürülmemişken...
gezmeye gelirseniz, 2, taş çatlasa 3 günde gezebileceğiniz bir şehir.
ilk gün pamukkale'ye, karahayıt'a gidilir. buralar dünyaca ünlü denizli'nin en önemli merkezleridir. travertenler, antikkent ve kaplıcalar güzeldir.
ikinci gün bayramyeri ve çevresi, çınar gezilir. hediyelik veya hatıra eşya alabileceğiniz yerleri görebilirsiniz. bunlar birkaç saat içinde yapılabilir. çok büyük camileri olmasa da ulu camii, çınar camii güzeldir, görülmeye değerdir.
akşamları da şehirdeki 3 avm'yi gezebilirsiniz. zaten çok önemli yerler değiller, bildiğiniz sıradan avm.
her 10 yazıdan birinde deniz yoktur, ismi ile çelişen şehir, denizlide deniz yok desen adamı döverler bla bla vs vs denen şehir. ne denizmiş arkadaş. biniyorsun arabana, basıyorsun 2 saat gibi bi sürede kuşadasına varıyorsun. bu kadar. bi afyon değil, bi kayseri hiç değil. şehrin üst kısımları (çamlık, kampüs) kesinlikle medeni. nerden baksan bi izmir, nerden baksan bi çanakkale. ama nerden baksan. o neresi önemli bit tabi. biraz ayaklarının ucunda yüksel, gözlerini kıs, kafanı yana eğ.
heh. evet.
eski belediye başkanı nihat zeybekçi tarafından büyük şehir haline getirilen yerdir. ayrıca şehrin orijinal ismi denizli olmadığı sadece biraz araştırma ile öğrenilebilr.
büyükşehir olmayı hak etmeyen şehir. ekonomisi iyidir, üretim şehridir filan ama, büyükşehir olacak kapasitede değildir, çınar ve bayramyeri dışında bir olayı yoktur, kampüs ve bereketli yenişehir hattına genişlese de oralar bir cazibe merkezi olmaktan uzaktır, ya yurt vardır ya hastane ya üniversite.
ayrıca şu otogarı senelerdir bitiremediler ya ona yanıyorum. şehirlerarası yolculuğumuz işkenceye döndü.