bu akşam "Beşiktaş'ın yıldızı Demba Ba, Partizan'a attığı gollerle Ricardo Quaresma'nın Avrupa Kupalarıdaki gol rekorunu kırmış oldu."
Q7 = 5, Demba Ba =7 (şimdilik)
eşimle aramızda şöyle bir diyalogun yaşanmasına neden olmuş futbolcumuz..
futbolla aşırı ilgisiz eşim, demba ba'nın sırtındaki ba yazısını görür ve...
eşim: neden baba'nın arkasında ba yazıyor ?
ben: nasıl yani ?
e: adamın adı dem soyadı baba değil mi?
b: hahahahahahah adamın adı demba soyadı ba
e: hahahahahha ben baba sanıyordum ya.
--spoiler--
Spiker: Takım arkdaşları ile arası çok iyi biliyoruz, bunu klasik bir cümle olarak kullanmıyorum.Çünkü bir çok yabancı oyuncu gördük biz burada çok fazla iletişime geçmeyen.pozitif bir insan olduğunu takım arkadaşlarında duyuyoruz.bu karakteristiği takım arkadaşlarında aldığı yanıtla mı yoksa genel olarak böyle birimi.
Demba Ba :islami olarak , dinimden kaynaklanan çok iyi bir eğitimim çok iyi bir hayat görüşüm var.bu , bu tip ilişkileri
fazlası ile etkiliyor.
--spoiler--