Birçok ürünü stoklarda bulunmuyor. Direnç bandı için stoklara gelince haber ver demiştim. az önce maili görüp siteye girdim. Hangi ağırlıktakini alsam diye düşünürken ürünler tekrar tükendi. Hani tüm gün yatıyordunuz evde kim alıyor bu kadar aleti?
hiç duyarlılık ayağına yatmasın. fransada müslüman kadınlara yönelik bir ürünü baskıdan dolayı çakartmayan adamlar gelmiş müslüman ülkesinde saçma sapan eşcinsellik güzellemesi yapıyor. bunların eşcinselliği düşündüğü falanda yok tek amaçları reklam.
boykot edin hiç bir ürünlerinide almayın zaten dandik ürünlere sahip.
fiyatı uygun ve son derece kaliteli spor mağazası.
aksiyon kameralarından aldım çok memnunum.
palet falan da almıştım hala kullanıyorum.
basketbol için tarmak toplarından kullanan arkadaşlarım vardı memnunlar. tabii dışarı topu sahada daha iyileri var.
shortları falanda iyi gayet.
edit: çadır aldık bu yaz. biraz da acele oldu içerisi sıcak oluyor ama çok sağlam bir çadır. içine şişme yatak falan da almıştık evde misafir geldiğinde falan da kullanıyoruz oldukça iyi yani.
Geçenlerde bot alacaktım 580 TL den 280 ne inmiş bir tane buldum ve aldım. Mis gibi botlar satan alışveriş merkezi. Sevgililer gününü takip edin indirimler var. Kaçırmayın efendim.
kalitenin adresidir... yazın hiç gitmem ama kamp ve av zamanı mutlaka uğrarım.
son dönemlerde fiyatların kalınlığını konuşmaya bile gerek yok.
yağmurluk, bot, polar vs. en iyileri bulunur.