Daha betada bissuru sıkıntı var gerçi ara güncelleme ile baya düzeldi denebilir. Basit modda bissuru map eksik. Bu haliyle gelecekse gelmesin. Biz eski CS go dan razıyız.
Gece gelen güzellik. Rankı olan tüm seçkin hesaplara geldi. Eskiyen öyle alışmışım ki garip geldi. Valve n'aptiniz lan CS ye. Beta olduğu için eksikleri FPS sıkıntıları var. italy mapı muazzam olmuş.