şu an ne yaptığını bilmiyorum. şu an bizi görüyor mudur onu da bilmiyorum. evet bir ateist de olsam her şeye duyduğum saygıyı ona da duyuyorum. belki bir ihtimal dinler diye kendisine bu ağıdı armağan ediyorum. http://www.youtube.com/watch?v=vbI-ugz8KOw
kendisinden şu an bu acı vesileyle haberdar olduğum, yirmi yaşında onu hayattan çekip alanın ne olduğunu merak ettiğim, hakkındaki entryleri okumaya başlamamla gözyaşlarımın döküldüğünü hissetiğim (gözlerim sadece dolmadı, taştı) yazar. geride kalanlar için büyük acı... ailesinin, yakın çevresinin ve bizim, başımız sağolsun...