saçma sapan bir anket yapıp ve çoğunu da inci sözlüğe doldurtup sonra da uludağ'da 'ehehe işte istenmeyen adamlar, troll bunlar' deyince gideceğimizi mi sandınız ayol? bebe sözü dinleyecek olsak alırım bir kreş bütün gün oturup dinleriz. yok s.gitsinler, yok defolsunlar, kralınıza baş kaldırmak ne haddinize ha? meydanı boş mu buldunuz sefolar? o küfür edenlerin de isimlerini aldık ve yarın öbür gün başlarına bir şey gelirse biz sorumlu değiliz azizim.
uludağ sözlük'e bir kaç çapulcu (çapulcu derken s.gidin çekenler, gitsinler diye anket yapanlar vs.) için asla küsüp gitmeyecek 'kral'. kral halkını dolarları kadar seviyor azizim. düşünün artık ne kadar çok seviyorum.
cool adam, yeri gelir hala olur, yeri gelir teyze, yeri gelir bir dost, yeri gelir bir tost. sözlüğün vazgeçilmezidir kısacası. doğumu ölümü gibi konular ilgi dışıdır bize göre. yazdığı yazılar ile büyük beğeni toplamıştır. duyumlarıma göre yakında bir kitap yazacakmış sözlükteki entrylerini barındıran. çıktığında artık duyurur buradan.
cool adam'ın bir kişiye sorulması. yani tanım bu. tanım özürlüsünüz hepiniz, inci çıktı gittikçe çıldırdı sözlükler. özentilik yapmayın oğlum. neyse ben de forum havasına uyup, "babasının oğlu" diyorum. olmadı gibi evet.