cool adam bu parası neyse verir en az 10 tane dublörle dolaşır anlayamazsın hangisi cool. ayrıca cool gibi zenginleri cool kadar zengin vurabilir ki o da daha yok.
hasta adamın titreyip, can şekişmesi tarzı bir havada şu an. allah ne verdiyse entry giriyor. eski saygınlığını yitirdi. ayrıca bana yaşımdan dolayı dalaşıyor efenim.
kaç zamandır hangi takımlı olayım diye düşünen cool adam'ın beşiktaş'a gönül vermesi durumudur. evet şöyle bir takımlara baktım, taraftarların zekalarını inceledim ve kendime en yakın takımın zaten sempati duyduğum beşiktaş olduğuna kanaat getirdim. eğer ileride bir gün türkiye'de futbol işine girersem olağanüstü para yardımı yapabilirim.
sevgili trollcan cool adam ın ilk entryleri ile günümüz entryleri arasında en ufak fark görmedikten sonra yapılan sorgulamadır. ulan adamın ilk girdiği entryler buram buram trollük kokuyor! insan ile troll arasındaki farkı 2010 yaz sezonundamı çözebildiniz moderatörler! muhtemelen aynı durum diğer troller içinde geçerlidir.
ayrıca troll yerine başka bir isim üretin sözlük halkı yenilik şart.
--spoiler--
geçen gün central park'ta bir melez güzeliyle oturmuş yoldan geçen çocukların kafasına dolar atıyorduk
--spoiler--
yine güldüren yazar.
seviyorum azizim.