(bkz: sen kendini zengin mi sanıyorsun) bu lafı demeyi çok istediğim yazardır. bugüne nasipmiş. sen bende ki paraları görmediğin için kendini zengin sanıyorsun. geçen gün burnum aktı malikanemde peçete bulamadığım için cebimde bulunan en küçük para olan 1000£ ile burnumu sildim be sen kendini zengin mi sanıyorsun.
Coca Cola içmeyi marifet sanan, coca cola içmeyenleri coca cola ya erişemedikleri için içmediklerini sanacak kadar acaip düşünce sahibi yazarımsı klavye insanı.
doğrudur, cool adam artık eskisi gibi yazamamaktadır. eskiden yazar bölümüne ismini yazıp arattığım, hatta entrylerine güldüğüm olurdu. artık bunu yapmıyorum.
çok kötü bir şey sözlüğü sürekli eski sevgili, yeni sevgili, başlığı açan sıradan insanlar, karı kız muhabbeti yapan mallar dolduruyor, cool adamsız sözlüğün hiç mi hiç tadı olmuyor azizim su götürmez bir gerçek bu.
hicbirseyebosunaiclenmeyenadam ın offline olmasından kötü olamaz. şu sözlükte en çok güldürendir kendileri, hatta şuan yine bir kahramanlık yapıyordur *