bugün, sözlükten atılışımın 3. günü ve ben hava atacak kimseyi bulamıyorum. ekşi de daha onaylamadı üyeliğim, napıcam be günlük.
(bkz: günlük bana sözlük bul lan allahsız)
bugün starbucks'tayım yine, iki-üç kıza ugg aldım sonra kahve ısmarladım. sıkıldım senden gidiyorum. para yedireceğim iki üç kız daha var sırada. cool kal...
evet kardeşlerim, ısrarlarınıza dayanamadım ve ben de moderatör olmaya karar verdim. sözlüğün gidişatı için benden iyisi fakirde dolar. evet azizlerim, azizelerim, uludağ modern ya da sözlük içi moderatörlüğe ben de varım diyorum! cool adam moderatör adaylığı tüm türkiye için hayırlı olsun. vaatlere gelince;
+ entrysi silinen her yazara teselli ikramiyesi!
- oleeey!
+ günün en beğenilen entrylerine giren ilk 10 yazara 100 dolar!
- yuppiiii!
+ 1 yıl içerisinde en çok entry giren kardeşime küçük bir spor araba!
+ eğer cool adam'ı moderatör seçerseniz üyelikler parayla olacak!
+ tüm yazarların sözlük şifreleri kredi kartı numaralarından oluşacak!
+ sözlüğe kat çıkacağım kat!
+ bir entry yazana bir entry de bedava vereceğim!
+ artık eksi karma almayacaksınız!
+ her yazdığınız cümle için para kazanacaksınız!
düzgün moderatörler olsaydı keşke, böyle bir entry yazan insanı, insanlığa aykırı hareket etmekten silmeleri gerekirdi. ayrıca götü kalkık olmaktan da silinebilirdi.
cool adam yazdıkça insanlığından utananlar, cool adam ın üyeliğini sildirme kampanyasına çağrılmaktadırlar.
ne zamandır saçma formspring.me sorularını sözlüğe taşımamış, bu yüzden aşırı tepki almış kral. sizi kıramıyorum ve saçmasapan soruları gecikmiş de olsa sözlüğe taşıyorum.