özel chip yerleştirilmiş cüzdandır,fax çekebiliyor telefonla konuşulabiliyordur hatta ve hatta internete girip uludağsözlüğe kendiliğinden saçma parasal bir konu dahi açabiliyordur... (bkz: vay be ne cüzdanmış)
evet kardeşlerim lakin arkamda bıraktığım dolar parçacıkları ile bulunmam zor olmamıştı. müthiş zekam sayesinde süper bir iz bırakmıştım adalete. eğer zengin bir çocuk olmasaydım o gün bulunamazdım, bir dakika ama zengin olmasam kaçırmazlardı zaten. ay fakir çocuklara bir kez daha acıdım şimdi, kaçıran bile olmuyor yazık.
Evet efendim. ttnetten aldığım verilere göre 512 kblık interneti var. Cool adam gördüğüm kadarıyla kotayı aşmamak için baya bir çaba sarfediyor. Görünüşe göre uludağ sözlükten başka yere takılamıyor. Şimdi evet adresinide aldım. istanbulun varoşlarında, gecekondu evlerinde ikamet etmekte. 14 tane kardeşi, 3 tane üvey annesi nüfusta gözüküyor. Evet evet an itibariyle görüyorum...
karşılığında bi bok alamayacakları hadisedir. cool adam, iz bırakmak için sıçsa bile bi işe yaramaz. akabinde "biz seni zengin sanıyoduk" diyen hırsızların bi güzel dövmelerine de yol açar.
cool adam, gittiğitürkü barçıkışında, elinde mantar silâhlı bir çocuğun saldırısına marus kaldı. yüzüne isabet eden üç mermiyle olay yerinde hayatını kaybeden cool adam, çocuklarına miras olarak ise, yarım kilo çay bıraktı.