evet kardeşlerim lakin arkamda bıraktığım dolar parçacıkları ile bulunmam zor olmamıştı. müthiş zekam sayesinde süper bir iz bırakmıştım adalete. eğer zengin bir çocuk olmasaydım o gün bulunamazdım, bir dakika ama zengin olmasam kaçırmazlardı zaten. ay fakir çocuklara bir kez daha acıdım şimdi, kaçıran bile olmuyor yazık.