eğer birisi cool adamı ciddiye alıp bu kendini ne sanıyo ulan şeklinde ayar vermeye çalıştıysa cool adam onla daşah ın kralını geçmiş demektir. adam eğleniyor sadece. no panic.
sözlükte ki diğer yazarlardan farkı olmadığı için rekabet etme durumu olamayacaktır. onun ben zenginim, şöyle param pulum var yalanlarına inananlarında aklına şaşayım. * eğer varsa versin parasını kapatsın 1 gün sözlüğü, ekrana da eşşek kadar cool adam yazdırsın, işte o zaman inanayım. *
spiker: evet efendim, ne diyorsunuz yolsuzluk iddialarına?
cool adam: ben. ben. ben diyecek birşey bulamıyorum ki? bunlar, hep karşıt görüşlülerin iddiaları ortada bir gerçek yok...
spiker: ama efendim, sizi geçen gün starbucks kafede frappucino içerken görmüşler, acaba nerden buldunuz oraya gidecek parayı. birde frappucino içmişsiniz.
cool adam: kim gördüyse yanlış görmüş. ben oraya frappucino içmeye değil oralet içmeye gitmiştim.
spiker: aga, topla kamerayı yürü gidelim. bu bizdende züğürt.
edit:
ulan adana'da starbuck muhabbeti yaptık. starbucks bile yokmuş adana'da.
edit 2:
var yada yok, önemli olan kebab satılıp satılmadığı.