spiker: evet efendim, ne diyorsunuz yolsuzluk iddialarına?
cool adam: ben. ben. ben diyecek birşey bulamıyorum ki? bunlar, hep karşıt görüşlülerin iddiaları ortada bir gerçek yok...
spiker: ama efendim, sizi geçen gün starbucks kafede frappucino içerken görmüşler, acaba nerden buldunuz oraya gidecek parayı. birde frappucino içmişsiniz.
cool adam: kim gördüyse yanlış görmüş. ben oraya frappucino içmeye değil oralet içmeye gitmiştim.
spiker: aga, topla kamerayı yürü gidelim. bu bizdende züğürt.
edit:
ulan adana'da starbuck muhabbeti yaptık. starbucks bile yokmuş adana'da.
edit 2:
var yada yok, önemli olan kebab satılıp satılmadığı.