cool adam

entry3320 galeri
    1215.
  1. spiker: evet efendim, ne diyorsunuz yolsuzluk iddialarına?

    cool adam: ben. ben. ben diyecek birşey bulamıyorum ki? bunlar, hep karşıt görüşlülerin iddiaları ortada bir gerçek yok...

    spiker: ama efendim, sizi geçen gün starbucks kafede frappucino içerken görmüşler, acaba nerden buldunuz oraya gidecek parayı. birde frappucino içmişsiniz.

    cool adam: kim gördüyse yanlış görmüş. ben oraya frappucino içmeye değil oralet içmeye gitmiştim.

    spiker: aga, topla kamerayı yürü gidelim. bu bizdende züğürt.

    edit:
    ulan adana'da starbuck muhabbeti yaptık. starbucks bile yokmuş adana'da.
    edit 2:
    var yada yok, önemli olan kebab satılıp satılmadığı.
    0 ...