ne zaman penguen dergisinde barış atar'ın görgüsüz köşesini okusam aklıma geliyor. bu cool adam'a görgüsüz dediğim anlamına gelmiyor ama demekki yazdıklarında başarılı olmuşki, zihnimde böyle bir yer edinmiş.
ya biz, ancak "aslında o böyle de şöyle de" diyelim. bu adam güldürüyor mu? şahsen beni güldürüyor, bu gülme de alay edercesine değil gayet de anlatımına oluyor. e ben de bu sözlüğe gülmek-eğlenmek için gelmiyor muyum abicim, evet. istediği gibi yazsın adam. okurum.
ama bazen çok uçma hacı. orda direkt baştan kaybediyorsun.
aldığım kafa izni sebebiyle aylardan sonra sözlüğe gelince aa bi eksiklik var ne ki bu diye düşünürkene "sevgiliye para banyosu yaptırırken doların düşmesi" başlığıyla kafama dank etti neyin, kimin eksik olduğu. ahaha cool adam diyerek açtım fakat sonuç hüsrandı. meğer çaylak yapmışlar cool adam'ı. kısa zamanda geri dönmesi dileğiyle.***
kim ulan bu cool adam diye merak ettikten sonra kendisine yazılan entryleri okumaya başladım ki aman allahım iş krallğa kadar gitmiş hatta * peygamber olunma sınırları zorlanmıştır.
bu adamı eleştirmek elbette normal, anlaşılabilir. ancak hakaret eden, küçümseyen gerizekalı cahil cühela takımı benim kanıma dokunuyor.
bir türlü anlam veremiyorum buna. yahu sözlükler aleminde muhakkak aradan sıyrılan insanlar olacaktır. gerek kullandığı yazı diliyle, gerekse yaşanmışlıklarını entry lerine dökerek; muhakkak aradan sıyrılanlar, farkedilenler, takdir toplayanlar olacaktır.
cool adam bu bahsettiklerimden farklıdır. bu adam tarzıyla, kendine özgü anlatımıyla, abartısıyla uludağ sözlük te popüler olmuştur. herkes bu adamı sevecek diye bir kaide elbette ki yok. ancak bu hakaretler nedir üstadım? siktir ol git, hoşuna gitmiyorsa okuma! bu kadar zor mu yahu?
son olarak, beni her entrysiyle güldürdüğü, çoğu zaman kahkahalara boğduğu için teşekkürler cool a...
gösterip * elletmeyen * erkek türü. 1 şekilde hep vardır, inadına inadına her gün gözünüze batar, ama yok kardeşim inan olsun ki süründürür de tek kelime etmez. sıcaklığı üşütür, soğukluğu yakar.
editoloji: yazarla alakası yok, hatta öyle 1 yazar varmış, yeni öğrendim.
dağıtım iznine gelince ilk okuduğum adamdır kendisi. bayılıyorum buna. #7310534 nolu entrysiyle öyle bir güldürdü ki kereta. #7310655 nolu entrysinde şöyle bir şey yazmış: "fakir çocuklar hızla giden trenlere yapışıyor, kağıt toplayıcılar her zamanki gibi kağıttan başka her şeyi topluyorlardı." çevreyi çok iyi takip ettiği kanısındayım. bilhassa kağıt toplayıcılar konusunda. sen hep yaz cool adam iyi ki varsın lan.