ne zaman penguen dergisinde barış atar'ın görgüsüz köşesini okusam aklıma geliyor. bu cool adam'a görgüsüz dediğim anlamına gelmiyor ama demekki yazdıklarında başarılı olmuşki, zihnimde böyle bir yer edinmiş.
ya biz, ancak "aslında o böyle de şöyle de" diyelim. bu adam güldürüyor mu? şahsen beni güldürüyor, bu gülme de alay edercesine değil gayet de anlatımına oluyor. e ben de bu sözlüğe gülmek-eğlenmek için gelmiyor muyum abicim, evet. istediği gibi yazsın adam. okurum.
ama bazen çok uçma hacı. orda direkt baştan kaybediyorsun.