cool adam

entry3320 galeri34
    850.
  1. cool adam'ın çakması olamaz, çünkü cool adam'ın kendisi çakmadır zaten. dolayısıyla cool adam kimin çakmasıysa diğerleri de onun çakmasıdır.

    yani aslında hepsi salvatore di stefano çakmasıdır.
    6 ...
  2. 851.
  3. (bkz: #7121281)bundan başkası cool olduğuna inandıramazdı.*
    2 ...
  4. 852.
  5. 853.
  6. (bkz: cool sensin adam da sana girsin)

    tartışma arasında adam yaptınız lan onu da...
    benim babamın bi yarraaaaa var be diyim 1 sen de 2 km...

    (bkz: chankirilinin herşey cm değildir demesi)

    olum gelip geçici şeyler bunlar...
    0 ...
  7. 854.
  8. yazdığı entrylere bakılırsa;
    24 saat sevişir bu cool
    şömine başında kopi luwak içer ve kendinden geçer
    berbere asla gitmez genel olarak kuaföre gider.

    biri şunu .....

    şömine önünde kızlarla sevişirken bir berber gelir ve aniden keser.
    4 ...
  9. 855.
  10. 856.
  11. olmayan mal varlığına el konulmasıdır.
    1 ...
  12. 857.
  13. bir an önce gerçekleşmesi dilenendir. bu kadar zengin olduğuna göre bir yerden borcu da vardır elbet.
    2 ...
  14. 858.
  15. cool adamın da bir kul olduğunun göstergesi olacaktır.
    4 ...
  16. 859.
  17. başkasına gelse herkesin üzüleceği, bu adama geldiği için herkesin güleceği durumdur. yazık lan, starbucks'a da gidemez artık. kültürlü (!) ama parası yok. tüh tüh tüh...
    3 ...
  18. 860.
  19. cool adam gerçekten cool adamsa, haciz geldiği zamanda bile cool adam olandır.
    0 ...
  20. 861.
  21. 862.
  22. gece gece okuduğum entryleri ile gülme krizlerine sokan yazar.

    + sözlüğü satın al cool.
    2 ...
  23. 863.
  24. hayal gücüne hayran kalınası kişi.*
    2 ...
  25. 864.
  26. "Temel varını yoğunu satıp, elde ettiği az para ile külüstür bir Murat 124 alıyor. Bu hevesle trafiğe çıkıyor. Fakat araba eski ,kendisi acemi, az sonra önündeki son model BMW ye arkadan tosluyor.
    BMW sahibi arabasından inip Temele geliyor. Temel başlıyor yalvarmaya;
    Abi sen büyük adamsın, ben fakir biriyim,arabamı satsam senin zararını ödeyemem, affet beni,gözünü seveyim;.

    BMW ci lahavle;. Çekip arabasına binip yoluna devam ediyor. Biraz ötede trafik sıkışınca arabalar duruyor, ama temel yine son hızla BMW ye arkadan tekrar çarpıyor. BMW ci yine hırsla iniyor ;
    Ulan yinemi sensin, ben senin; derken Temel yine yalvarmaya başlıyor;
    Abi vallahi bilmiyordum frenlerine okadar kuvvetle basmama rağmen durduramadım,sen çok büyük adamsın, ben garibanın biriyim, nolur beni affet.

    BMW ci yine burnundan soluyarak hiddetli bir şekilde arabasına binip gaza basıyor. Ama az ilerde yine kırmızı ışıklar, BMW durur durmaz yine arkadan güm ;. BMW ci bu sefer eline levye demirini aldığı gibi ulan ben senin deyip tam arabadan iniyor Temel arabasının camından başını çıkarmış, BMW ciye bağırıyor"

    bu arkadaş da benim için sözlüğün murat 124 lü temel'i... ilk başlarda solda arkadaşın müthiş hayal ürününün sonucu oluşan başlıkları görünce açıp bakıyordum. şimdi ise solda görüyorum ve bizim cool'dur bu diyerek yoluma devam ediyorum... öptüm muckss..
    1 ...
  27. 865.
  28. 1993 yılında topu inşaata kaçmış, sonra bi ışık görmüş yazar.
    3 ...
  29. 866.
  30. olta attığı başlıklarında bir sürü sazan avlayan ve o sazanların entrylerini okudukça 'hay ya rabbim, cool adamın yazdığını da ciddiye alıp altına sinirle entry döşemişler la' diye düşünmemi sağlayan yazardır. güldürür, eğlendirir; amma da sıkmış diye dalga geçilir. bunlar bir yana sözlüğe ne katıyor dersen...

    3nokta kullanım yerleri: cümleyi tamamlamayı, okuyucuya bırakmaktır.
    3 ...
  31. 867.
  32. (#7155230)

    a kıyamam... biz de evde küp şeker olmayınca çayımıza 1 tl atıyorduk zaten.

    kıçımızın gülmesini sağlamış yazardır. sağolsundur.
    4 ...
  33. 868.
  34. en eğlenceli troll. böylesi trolle entry nick kurban. gecenin entry i #7155433 *
    4 ...
  35. 869.
  36. 870.
  37. başlıkları 100 km öteden tanınan yazar. adam dalgasını geçiyor, kendini okutuyor, güldürüyor. hele ki onun yazdıklarını ciddiye alıp yorum yapanlar daha da komik oluyor. troll evet ama insanı güldüren trollerden. yazdıklarını sıkıldığınızda okusanız gülersiniz keyfiniz yerine gelir. adam dalgasını geçiyor, saçma sapan ayar vermelerle uğraşacağınıza okuyun eğlenin.

    editcan: hele bu adam sonuna konuşma ibaresi ekliyor ya, insanın aklında ağzını büzüp konuşan, sarışın, aptal tiki kız canlanıyor; ki bu daha da komik.
    5 ...
  38. 871.
  39. ayar vermeye çalışılmaması gereken troll. sadece izlenip gülünmelidir..
    5 ...
  40. 872.
  41. üniversitenin ikinci sınıfında olmak ve ilk defa çene sakalı bırakıp piyasaya ilk adımı atarken gelen tepkiler üzerine cool adam olduğunu tescillendiren ruh haliyle piyasadaki işleyişler üzerinde hakim olan adam tipi....
    2 ...
  42. 873.
  43. sözlüğün renklerinden biri.

    ayar vermek gibi olmasın ama an itibariyle cebinde, herhangi bir bankada yahut ziynet eşyası cinsinden 50 liraya denk gelen bir varlığı varsa galatasaray'a amigo yapın lan beni. eski açığa da sarı dedirtelim hep beraber. kızmaca yok dostum, cannes plajında yan yana kabinlerde şampanyayla duş aldığımız victoria's secret modelleri hatırına.
    7 ...
  44. 874.
  45. ego ve komplekslerini sözlükte giderdigine inandigim yazardir.
    büyük ihtimalle zengin olma hayalleri kuruyordur.
    ama yine de her yazisini okuduguma "tey allaaaamm yaa" deyip güldügüm nesildasimdir.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük