cool adam

entry3320 galeri
    867.
  1. (#7155230)

    a kıyamam... biz de evde küp şeker olmayınca çayımıza 1 tl atıyorduk zaten.

    kıçımızın gülmesini sağlamış yazardır. sağolsundur.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük