lightest depresyon ilacıdır. yan etkileri yok denecek kadar az olup,* tam olarak etkisini görebilmek için en az üç ay kullanmak gerekir. etkisini hissettikten sonra sürekli gülümser, bir türlü susmaz ve etrafa pozitif enerji saçarsınız.
behr-i zamanda kullanmışlığım ve beni kendine getirmişliği vardır.
depresyona çare olduğu falan hikaye. bütün antidepresanlar gibi buda bağımlılık yapar. legal uyuşturucu bildiğin. test edilmiştir etkileri yan etkileri bunlar bunlardır yazar sağda solda. inanmayın. bu tip ilaçların etkileri kişiden kişiye çok farklılıklar gösterebiliyor. kimisini fazla uyutur, kimisinin dişlerini döker, kimisini mutluluktan uçurur, kimisine iyice kafayı yedirtir intihara kadar sürükler. sadece bu ilaç için söylemiyorum bütün antidepresanlar için geçerli. zamanında bende kullanmayı düşünmüştüm. bu konuda sağlam araştırmam var ve canlı örneklerine şahit oldum. ve şimdi iyikide hiç başlamamışım diyorum. doktor yazsada almayın. hatta o doktordan şüphe edin. zira kullanım süresince etkisi ne olursa olsun sizi bağımlılığa sürükleyecektir.
etkilerini ya da yan etkilerini bile hatırlamadığım, bir zamanlar kullandığım ilaç.demek ki o kadar etkisizmiş.
sonradan gelen edit: ben bu ilacı kullanmamışım lan.dün doktor verdi, bu gece başlayacağım bakalım neler olacak.
Birakilmasi Zor olan ilac. 6 aylik kullanim sureci akabinde birakmak istedim ve 1 haftalik surec akabinde pes ettim. Halbuki doktorun karsisina dikilip bu sadece plesebo etkisi yaratiyor, etkisine inanmiyorm demistim, ne de yanilmisim. Harbiden seretonin deposuymus. Geri dondum cipralex, uzgunum doktor.
yan etkisinin daha az olması dolayısıyla sıkça tavsiye edilen sinir stres giderici ilaç. bakalım yarından itibaren kullanmaya başlıyorum. bu son olsun lan. 3. antidepresanım olacak bu.
Her ilacın her bünyeye etkisi farklıdır diye düşünmek gerektiğinden burada yazılanlar ilk kullanım öncesinde okunmamalıdır gereksiz plasebolara mahal vermemek açısından. Bugün ben başlayalı tam bir hafta oldu ama ne yan etkisini ne de olması gereken etkileri gördüm. Bir tespit de şudur ki: yarım litre sade ve şekersiz zift gibi kahve cipralex in bütün işlevlerini yerine getirmekte, insanı geveze, enerjik ve de mutlu etmektedir. kahve bütün hatalıkların ilacıdır. ~~yine değişir tabi bünyeden bünyeye
kullanılmadığında yan etkisi olmayan ilaçtır.
doktor verdi, ben kullanmadım. kendiliğimden 3 kilo alıp iyileştim. ne demiş büyüklerimiz *; tombul insan mutlu insandır. ha bir de can boğazdan gelir. * demek ki neymiş, doktor verince içilmeliymiş bu ilaç...
psikiyatristimin önerisiyle bugün kullanmaya başlayacağım ilaç ancak öncesinde fikir sahibi olmak için sözlükte yazılanlara bir göz attım ve anladıgım kadarıyla;
mide bulantısı yapıyor/mide bulantısı yapmıyor,
uyku yapıyor/ uykusuzluk yapıyor,
kilo aldırıyor/ kilo verdiriyor,
mutlu ediyor / mutsuz ediyor,
kafam karıştı sözlük 1 ay sonra gerçekleri ben yazacağım sana..
GERÇEKLER; uzunca bir zaman kullandıktan sonra farkettim ki uykudan başka bir halta yaramadığı gibi kilo aldırıyor. Ekstra bir salmışlık bünyenizi kaplıyor, mümkün olan her saniye uykuya dalmak istiyorsunuz geri kalan zamanda ise yemek yemek, doktorumun tavsiye ettiği şekilde değil birden bire bıraktım ilacı cünkü ondan gerçekten kurtulmak istedim..hiç bi şey olmadı sadece bir kaç gün ufak çaplı elektriklemeler yasadım ve geçti. Şimdi doktoruda ilacıda değiştirdim. saygılar efenim.
deli gibi sevdiğim hede hödöcanın beni terk etmesinin ardından kullanmaya başladığım ilaç. ki zaten birlikteyken de sürekli ağlama krizlerine giriyordum ama neyse, bunlar özel konular. *
kullandığımdan beri bendeki etkisi çoğu zaman her şeyi siktir etmek. çoğu zamanın dışında kalan zaman da hüngür hüngür ağlamak.
mide bulantısı yapıyor ayrıca. bir de iştahsızlık.
edit: entryleri okudum da, aşk acısı çeken bu ilaca başlıyormuş.
enteresan bir ilaçtır. insana sürekli gülme krizi yaşatır. eğer bu ilacı alıp işe giderseniz, çok dikkatli olmalısınızdır. zira salakça gülmeler devam ederse, işten bile çıkarılabilirsiniz.
not: iş yerinde herkes bana bakıyor.
3 hafta sonucunda bırakmaya karar verdiğim ilaç.
(#13904089) da ilk gündü sanırım. 2. haftaya girdiğimde ne libido kaldı ne uyku.
bi' şahin k. dan bi' johnny sins den katolik papaza dönüşüyorsunuz. kapıdan victoria's secret angels girse sağı solu dökmeyin de naparsanız yapın diyebilecek bi' insana dönüşüyorsunuz.
ben ki en fazla 5 saat uyuyabilen. 48-50 saatlik uykusuzluktan sonra 7-8 saatlik uykuyla bi' 48-50 saat daha ayakta durabilen bi' insanken günde 16-17 saat uyan bir insan oldum. iki kere ikinci öğretim olmama rağmen derse geç kalma badiresi atlattım.
kim günde 16-17 saat uyusa derdi tasası kalmaz, bu mu yani modern tıp.
üniversite sınavlarına hazırlanırken kullandığım ilaçtır kendisi. doktor bu ilacı kullanmamı söylediğinde ' yalnız yorgunluk uyuşukluk yapmasın benim sabahlara kadar ders çalışmam gerek' diye sormuştum verdiği cevap ise ' hayır bunun yan etkileri en aza indirildiği için böyle bir sorun olmaz hatta daha bile enerjik olursun ' olmuştu. kısmen de öyle oldu. sabah erken saatte kahvaltıdan sonra kullanıyordum ve akşam saat beşe kadar inanılmaz bir enerjim oluyordu hatta artık insanlar nolur artık sus konuşma gülme bağırma dans etme diye yalvarır olmuşlardı ancak bu saatten sonra da inanılmaz bir uyuşukluk hissediyordum ve psikolojik midir bilmiyorum ama 10 mg kullandığım halde bende inanılmaz bir rahatlama sağladı.velhasılı sınava kadar psikolojik olarak rahat bir dönem geçirmemi sağladı. ancak şimdiki aklım olsa kullanır mıydım kullanmazdım çünkü verdiği rahatlık sebebiyle çok ders çalışmadım sınavı falan sallamadım. ha istemediğim bir yerde değilim ama daha da iyi bir yerde olabilirdim.
yok yok yarın itibarıyla ilacı bırakıyorum. hafif uyusmalar var. bir de zaten yeterince unutkanlık, dalgınlık varken artmasına sebep olmaya gerek yok. bir de cabuk alıskanlık kazanan insan olarak bagımlı olmak istemiyorum. yarından itibaren bırakmayı dusunuyorum. bir ask acısının mi ustesinden gelemeyecegim. zaten bitti gitti artık fazla da ustune odaklanmayacagım. arkadaslarım sagolsun onlarla dertlesir isime odaklanırım. su iki gunde bile aksam hatırlamamak icin kendimi ders calısmaya vermistim oturdugum yere cakılıveriyorum. uyusmamam lazım daha cok yapılacak sey var. adios cipralex bu zamana kadar sen var miydin simdi nerden cıktın sevgiliyi unutmaya calısırken daha buyuk bir illete kendini kaptırmanın ne geregi var .