Bir şiirde adı geçen antidepresan. Ben de lustral'lı bir şiir yazayım mı acaba? Onun da içinde bekleyişler olur belki..
ama şu sıralar lansoprazol ve amoksisilin'e bol küfürlü bir methiye düzebilirim. Organlarımın anasını ağlattınız. Diğer iki ilacıma lafım yok. Keşke ikisi olsaydı sadece. Günde yalnız 6 ilaç içerdim ne iyi.
Edit: lustral'ı 1 sene evvel kullanmıştım. Sonraları çok nadir zamanlada içtim. Şu an antidepresan kullanmıyorum.
antidepresanlar familyasından yan etkisi en az ilaçtır. bizim milletin neyse bir önyargısı var antidepresana karşı. korkmayın ahali antidepresan depresyon kadar tehlikeli değil.
doktorumun sözde beynimi rahatlatmak için verdiği ilaç. başlayıp başlamamak konusunda kararsızım. büyük ihtimalle başlamayacağım. beynim de kendi kendisini kemirsin dursun.
3 aydır kullandığım ilaç. ilk zamanları gereksiz bir mutluluk verdiği doğru ama daha sonra "ben niye mutluyum lan şu an?" diye düşüncelere gark eden ilaç. panik atağımı geçirdi. 3 ayda belki 2 kere panik atak yaşamışımdır. ilk 2 hafta sonra gereksiz mutluluk gitti tabi. en azından her akşam gelen o iç sıkıntı yok. neşet ertaş dinledikten sonra bile yok o iç sıkıntı üstelik. güzel güzel çok güzel ilaç.
dengesiz psikiyatrların kapısında çare arayan dengesizlerin çare bulmaya çalıştığı ilaç.
görülüyor ki, bazı dengesiz psikiyatrlar, bazı arkadaşlara yanlış ilaçlar tavsiye etmişler.
cipralex, etkili olduğu depresif durumlarında gayet başarılıdır**. Ancak tanı ve teşhis doğru konulmadan verilen cipralex veya cipram, derdinize ucundan köşesinden faydası olmayacaktır.
Paranoyak ve ileri ileri derecede depresiv olan, uÇan kuştan dahi şüphe edip takintilari cok olan bir tanidigimin 10 gun özel bir psikatri kliniginde yatip 10 ekt gördükten sonra.psikatrist tarafindan günde 20mg kullanilması şart koşulan ilaÇ,tabi yaninda baska ilaclarda kullaniyor bu sahis ama ilerlemeyi bende farkediyorum, bugün ilaÇ kutusundan bir tanecik Çaldıktan itibaren benimde başlayacagım.takintilarima dengesizligime son verecegini umdugum ilac.
doktorun yarım yerine ilk gün direkt olarak 10mg ile başlattığından mıdır nedir kullandığım ilk gün kaygılarımın azaldığını hissettim. kullanmadan önce sözlükleri okuyup kendimi "1-2 hafta bir yararını görmeyip sakın bırakma" diye programlamıştım. bu kadar çabuk etki etmesi sevindirdi doğrusu. hafif bir mide bulantısı yaşıyorum sürekli esniyorum ama sürekli uykulu değilim. esnediğimde ağzım falan kayıyor nebahat çehrenin felçli hali gibi onun dışında pek bir yan etkisini yaşamadım. kullanalı 2 hafta oldu. "acayip rüyalar görüyosun böyle süper renkli" diye okumuştum bir yerde. henüz öyle alengirli rüyalar görmedim. uyku düzenimde bozulmadı ama geceleri ara ara uyanmaya başladım. bu ilaçtan çok şey beklememek lazım. insanın uzun zamandır hissettiği kaygıları tamamen geçirmesi imkansız bence. çünkü ilaçla ancak bu duyguları gizleyebilirsin ama zamanla tekrar rahatsızlık vermeye başlama ihtimali var. geçenlerde kendimi çok kötü hissettim ağlamak için bütün şartlar olgunlaşmasına rağmen bir türlü ağlayamadım. bunu da cipralex'in bir kıyağı olarak görüyorum. duacınım cipralex!
özgüven patlaması yaşatan, seratonin pompalattırıcısı. depresyonu yendikten sonra bırakında azıcık basit düşünün gençler, melankoliye doğru ilerlemiş depresyon hastalarında insanlar yemek yiyemiyor, uyuamıyor, baş ağrısından kafasını kaldıramıyor, hatta konuşamıyor. bırakın da iki gıdım yan etkisi olsun cipralex'in. buraya girip yorumları okuyup ilaç kullanmaktan korkan çare arayan insanlar var. onları azaplarıyla yardımsız cebelleşme durumunda bırakmayın. ey depresyon hastası cipralex de citoles de cillop gibi ilaçlar, yılma usanma düzenli ve uzun süreli kullan ilaçlarını. bak göreceksin formatlanacak o beyin. yeniden doğmuş gibi olacaksın.
yararları(benim açımdan):gerilim tipi baş ağrısını ve strese bağlı bağırsak spazmını engellemesi.
zararları: umursamazlık, unutkanlık, iştahsızlık, basit düşünme, karmaşık cümleler kuramama, uyku.
2 haftadır kullanıyorum doğru düzgün düşünemiyorum beynim boş gibi hissediyorum.
lustraldan sonra başladığım, birkaç aydır kullandığım, kendimi çok iyi hissetmeme neden olan mutluluk hapım.bir de 12 saat uyutmasa, ders çalışma gücü bulabilsem daha iyi olacak sözlük.