yeni yetmelerin sözleriyle karizmatik paylaşımlar yaptığı yazardır. ergen hastalığıdır. tumblr kızının profilinde kesilen saçla içilen sigarayla yanyana koyulmuş kitaplarını paylaşıp kadınlıktan dem vuran kezbanların favori yazarlarındandır. oysa bukowski yaşasaydı bir çoğunu götünden sikerdi. canım yazarı salyalı duygu mastürbasyonlarına alet eden tipler oldukça fazladır.
not: çokça okumuşumdur bukowskiyi ve anlamak için intigirim da tiwitirdi kitaplarını paylaşmak yeterli değildir. sinir oluyorum bu tiplere. onların ben amına koyayım buko çok ayıp ettiler sana seni de popüler kültüre kurbam ettiler.
KENdisinin de kabul ettiği üzere gerçekten çirkin bir adam.fakat bu hiç bir zaman problemi olmamış.*
kitabını okumayı sözlerini paylaşmaya tercih ederim.
Bir keresinde bir akıl hastanesine gittim, ziyaret için.
Oradaki hastalardan biri tanıdı beni. " Charles Bukowski' sin sen, değil mi ? " diye sordu. Kitaplarımı okumuştu. Bu yüzden oradaydı belki.
california kafalı protest düşünce sahibi yazar. hayatımın bi döneminde fazla haşır neşir olduğum edebiyatçı... kişiden kişeye değişir fakat bence fazla derin adam, boşvermişliğin peygamberi.
gerçek hayatta yaptıklarıyla değil edebiyatıyla dikkate alınmalıdır zira bukowskiyi bukowski yapan yazılarıdır.
“Kadın olsaydım kesinlikle orospu olurdum. Erkek olarak doğduğum için sürekli kadınları arzuladım. Ne kadar aşağılardaysan o kadar iyidir… Buna rağmen kadınlar -iyi kadınlar- beni korkuttu. Çünkü onlar ruhunuzu ele geçirmek isterler sonunda. Peki o zaman ne kalırdı benden geriye korumak isteyeceğim? Açıkçası fahişeleri, düşmüş kadınları arzuladım. Çünkü ölüdür onlar ve serttirler. Çekip gittikleri zaman bir şey kaybetmezsiniz. Öte yandan bütün bunaltıcı bedellerine rağmen yumuşak, iyi kadınlara da hasret çektim. iki türlü de kaybettim. Güçlü bir adam her ikisinden de vazgeçerdi. Ben güçlü değildim. Böylece hayatım boyunca kadınlarla, kadın düşüncesi ile uğraştım durdum.”
5. sınıf orospular ve fareli otel odalarında mücadele verdiğim dönemlerde sen de hep yanımdaydın. sen bir orospu çocugusun dostum ve ben seni çok seviyorum. içerken her kadehimdesin, öbür tarafta babamdan önce görüşmek isterim piç.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1625646/+
Nice mutlu yıllar demeyeceğim, çünkü değişen bir şey yok. Günler aynı, insanlar aynı, yalanlar aynı, dekorlar ve sahneler aynı, kaldırılanlar aynı. Ve yine aynı olacak; sahte kahkahalar sıra dışı böğürmeler.. iyi kusmalar.
“Yan yana yürümeyelim diye dar yapılmıştı kaldırımlar. Ve yine yan yana yürümeyelim diye dar kafalıydı insanlar. Ve sırf dardı diye kafalar, düşünmeyi bırakıp sevmeyi denedik, sarılmak yakar bizi" deyip aşkı hep, uzaktan sevdik.“