Kalbi ses tellerinde atan, her dinleyişimde yalnızlığıma sarıldığım, fikirleri de tıpkı sesi kadar pak ve harikulade olan her şeyiyle aydın ve sanatçı olan insanımız.
değeri anlaşılamayan harika ses. Şarkıları genelde uzun ve sözleri etkileyici olduğu kadar da düşündürücü. Herkes sözleri anlamaz anlayamaz, o yüzden de serdar ortaç tarzı daha çok eğlendiren şarkılara yönelirler.
Yorumladığı her şarkının altından başarıyla kalkan, yakamoz şarkısını da bir o kadar güzel yorumlamış sanatçı. Kendi şarkılarını da severek dinliyoruz. Ölene kadar müziği bırakmaması gereken insan.
--spoiler--
Günler devrilip duruyor birbirinin üzerine..
Ve sen altlarında kalıyorsun.
Sesin yankılanıyor azalarak geçmişten...
Seni artık duyamıyorum.
her şarkısı ayrı bir güzelliğe sahiptir, sesi büyüler, alır götürür resmen tribe sokar. kişi olarak ele alınırsa inanılmaz çekicidir kabul ederse erkek olabilirim.
https://www.youtube.com/watch?v=CSWyyldfF5o 20yıllık kısa ömrümde ne konusuz filmler, ne dramalar, ne korku filmleri, ne psikopatlıklar izledim ama şu klip kadar koymadı lan bana... Bu nedir lan? Cem Adrian denen herifi oldum olası sevememiştim, sanki her sabah sigara basarak uyandırıyorlar, her öğlen 4 kişi ortasına alıp ara dayağı çekiyor ve her akşam falakaya yatırıp bayıltana kadar dövüyorlarmış gibi bi triplerde herif, ama şu kliple tam bende altın vuruş etkisi yaptı... A.q. her gece ayrı yataktasın işte havan kime?... Fatih Sultan Mehmet mi lan o nasıl burun o travestide? Her şeyi geçtim acı ÇEKTiĞiNi daha farklı bi şekilde de ifade edebilirdin neden mekan olarak banyoyu seçtin ey klip yönetmeni? Ve sen bu klipte oynamayı neden kabul ettin ey bütün dünyanın yükünü omuzlarında taşıyan Atlas misali acıdan acıya, üzüntüden üzüntüye yelken açan ezik? Yok arkadaş bi türlü anlayamadım şu pesimist takılan sikik şarkıcı bozuntularını, ölene kadar da anlayamayacağım.