cem adrian

entry1475 galeri ses1
    1049.
  1. sesini bir tek benim beğenmediğimi düşündüğüm sanatçı. hayır ekşici lümpen ibnelerden değilim.
    bu sene istanbul üniversitesi bahar şenliği kapsamında avcılardaki konserine gittim.
    yok bilmem kaç oktav sesi varmışta onun gibisi yokmuş falan filan dediler.
    ama bir konser ne kadar berbat,zevksiz olabilir sorusunun resmen cevabıydı benim için.
    o soğukta (evet bahar şenliği fakat o gün hava göt kesiyodu giden bilir) saatlerce ilk önce sahneye çıkmasını daha sonra da bir an önce konseri terk etmek için sahneden inmesini bekledim.
    hayır neresini beğeniyolar anlamıyorum.
    büdüt: ne cem adrianmış hunharca eksilediniz lan !
    0 ...