70 yaşındaki amerikalı moda tasarımcısı bir adam. Bir sözü çok dikkatımı çekmişti; "Çocukluğum yatılı okullarda geçti, çalınmasın diye iç çamaşırlarıma adımı yazardım. Bir gün marka olacağını kim bilebilirdi ki?"
Türkiye'de çok pahalı olan bir markadır. Avrupa'dan alınca gayet ucuza gelmektedir. Türkiye'den 400 tl'ye aldığınız ayakkabı italyadan 60 euroya alınabilinir.
yaz tatili için türkiye'ye gelen amerika'da yaşayan bir arkadaşımla birlikte yemekteyiz ve teleonu çalıyor.
- hayır, kabul etmiyorum. beni ilgilendirmez. ben sana siyah, dedim. si-yah!.
hayırdır, n'oldu, diye soruyorum. calvin kleinin de kendisiyle aynı renk ve markada araba sipariş ettiğini öğrenmiş, otomobil bayiinden arıyorlarmış ve sadece gri ve diğeri siyah olmak üzre iki tane araç getirtceklermiş..
dost meclislerinde sıkça ismi geçen bir insandır kendisi. cayenne porsche almışlığı vardır.
amerika'da tanıdığınız varsa giyinin ya da sipariş verin.
yoksa misal burada sıradan bir kot pantolondan 499 ytl'den başlayan fiyatlardan sahip olmak isterseniz de sizi tutan yok.
yeni parfümleriyle parfüm pazarını sallayacak olan moda markasıdır. ck one shock her ve him.. yeni bir sürpriz bayanda forbidden euphoria.. çok yakın zamanda raflarda yerini alacaktır.
babamdan çorladığım euphoria men modeli bir parfüm var ama aman allahım bir parfüm bu kadar mükemmel olur. karşılaştığım bütün kızlar parfümümden bahsetti azizim! her gün sevişir oldum bu parfüm yüzünden, vücudum proteinsiz kaldı! ama neyse ki bitti artık o kadar fazla sevişmiyorum.
son reklamındaki korkunç derecede sinir bozan erkek sesiyle sonsuza dek ürünlerini almamaya yemin ettirmiş firma. we are one mıdır nedir. metal üzerinde çivi gezdirseler kulaklarımı bu adam kadar rahatsız etmez. allah belasını versin bu sesin de bu sesi o reklama koyanın da.
saatleri hem tasarim acisindan hem kullanim acisindan hem de özellikleri acisindan bes para etmez, etmedigi gibi de süründürür.
kardesime alinan 400 küsür ytllik saat daha ücüncü ayinda kayistan fire vermis, besinci ayinda hakkin rahmetine kavusmustur. gidip orjinal kayis alayim denildiginde de 50-80 avro gibi bir fiyatla karsilasilmistir.- ki saatin üzerindeki kayis deri falan da degildi-
oysa ki benim cerciden aldigim devasa büyüklükteki her neyim özellik bulunan cin yapimi belloni marka 15 ytllik saat canavar gibi bir yildan beri kolumdadir.
kisaca
(bkz: degmez)