Acity outlete magaza acmislar ya da ben yeni gordum. Hayırlı olsun dedik ve gecen yıl cepa'da 700 lira civarinda gordugum montu 250 liraya aldım. ilgilenen ve boxerin çiftinin 80 liraya düştüğünü soyleyen kadın da çok tatlıydı, insallah buradadır.
reklamını tv'den çekmek zorunda kalmış firma. ama neden?
2 yıl önce belgeselinde izlemiştim. ilk zamanlarında önemli bir model kot üretmişler. tv'de, sokakta afişlerde iyi bir reklam politikası izlemişler. bir şeyi hesaplayamamışlar: bu derce talebin olacağını. adeta talep patlaması olmuş. sipariş yetiştirememişler. hemen tv'den reklamları çekmişler. sonra da afişleri toplamışlar. muazzam bir olay. nasıl bir tüketim çılgınlığı bilemedim. link bulursam ileride paylaşırım.
hakikaten fitness yapan adamin slip markasi. ben de giyiyorum, tanidigim fitnesscilar da giyiyor. iyi hissettiriyor lan sanki. adonisler calvin kleindan baska, tutku ic camasirdan baska gozukuyor.
ayrica fitnesscilarin diger markalari icin; armani, jack jones, abercrombie.
değişik bir reklam çalışması yaratmışlar. hiç birbirini tanımayan 20 kişiyi, terse sınıflandırıp birbirlerini öpmelerini istemişler. müzik ile beraber çok hoş olmuş.