Bir insan burger king gibi bir markaya gidiyorsa; standart bir hizmet beklentisi olacaktır ve bunu almalıdır. bu şubeden şubeye değişmemelidir. yani şubeleri de tabii ki burger king ismi altında eleştirilmelidir. Burger king bir markaysa ki öyle; franchise verdikleri şirketleri, kendi markalarının iyiliği ve değeri açısından daha iyi denetlemelidirler ya da sonuçlarına razı olmalıdırlar.
velhasıl türkiye'de mc donalds için de burger king için de bu denetlemenin çok zayıf olduğunu düşünüyorum. türkiye pazarını siklemediklerinden değil çünkü bir çok şubesi var ikisinin de, bunlar türk insanının kendisini siklemiyor direkt. türk insanı buna baş kaldırmaz, türk insanı buna da alışır, türk insanı için standart düşse de farketmez bizim satışlarımız aynı kalır diyorlar. Analarını sikeyim ben onların. orospu çocukları.
bunu canının çekmesiyle oraya gidip de yemeğini bitirmen arasında çok küçük bir zaman vardır, yemeğini bitirdiğin sırada ben nasıl bir hayvanlık yaptım allahım diye bakakalırsın.
kişisel olarak beğenmesem de, hizmeti şubeden şubeye değişen fast food zinciridir.
eğer bir şube eleştirilecekse "burger king" başlığında eleştiri yapmak yerine o şubenin başlığını açıp eleştirmek daha yerindedir. ha ama ürünlerini beğenmiyorsan, fiyatlarını pahalı buluyorsan burada göm, orası ayrı.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1211426/+
istanbul şişli camisinin karşısında bulunan şubesi bu tepsilerle servis yapıyordu. Defalarca şikayet etmeme rağmen cevap alamadığım rezil bir firmadır burger king.
2 kere zehirlenmenin eşiğinden döndüğüm ,kustuğum ve beni mide ağrısından öldüren yemeklerin şirketi.
Bir nesil bununla büyüyor arada yaşlılar da kaynıyor.
Fakat bir anı olarak , 70 yaşlarında bir turistin hamburgerin içindeki sosu peçeteyle silip sonra yediğine şahit olduğum mekan.
Fiyat açısından türkiyede kazıktır. Ulan düşünsene bir menüye ortalama 20 tl veriyorsun. 20 tl ye annem o menüden 2-3 adet hemde daha güzelini yapıyor zaten evde. Neymiş efendim sarımsaklı mayoneziymiş, patatesiymiş ya bırakın bu özenti işlerini. Millet aç aç ! Siz 20 tl ye menü yiyorsunuz !