2 kere zehirlenmenin eşiğinden döndüğüm ,kustuğum ve beni mide ağrısından öldüren yemeklerin şirketi.
Bir nesil bununla büyüyor arada yaşlılar da kaynıyor.
Fakat bir anı olarak , 70 yaşlarında bir turistin hamburgerin içindeki sosu peçeteyle silip sonra yediğine şahit olduğum mekan.