filmde karşımıza 69 camaro * olarak çıkan autobot olur kendisi...daha sonra çok içerlediği için hnerlerini gösterdikten sonra günümüz camarosu olarak görevine dewam eder...
transformers'daki en sevdiğim karakter. özellikle serinin ikinci filmindeki duygusal ağlayan hali canımdan can aldı. konuşamayıp radyo ile ietişim kurması ve duruma uygun şarkıları bulması sevdiren nedenler arasındadır.
transformersı hiç izlemeyen yeğenimin oyuncakçıda gördüğünde o kadar karakter arasından hiç tereddütsüz seçtiği hala da üstüne gül koklamadığı autobottur. onu bu kadar özel yapan ne bilmiyorum ama benim de bir tek ona kanım ısındı.
transformers'daki maskotvari autobot, benim ise filmde asik oldugum karakterdir. özellikle de o sahiplenen, hatta duygusala baglayip aglayan hali ile.. iste böyle bir arabam olmasini isterdim.