facebook profilini incelediğiniz zaman yiğenin annesinin başörtülü olduğunu görebilirsiniz. çok merak ediyorum da burada yazdıklarını yengesine söyleyebiliyor mu.
Her insan bir çerçeve çizer kendine bu hayatta. Ama asıl mesele çerçeveyi çizmek değil içine hangi resmi koyduğundur. Çerçevesini boşluklarla doldurmaya çabalayan yazarımıza Allah akıl fikir versin.
tahtını sallandırmak istediğim yazar. şaka tabii ki senin yanından bile geçemeyiz seni ilgi ile takip ediyoruz senin yerine istatisliklere ben giriyorum. artık başkalarına yol vermenin zamanı geldi sevgili yazar.
kürtlerden bölücülük yapmalarına göz yummadığımız, elektirik faturalarını ödediğimiz, devlet malına zarar vermelerine razı gelemediğimiz, askerimiz şehit düşünce sevinemediğimiz, polisin taşlanmasından memnuniyet duyamadığımız, türk devletinde kürtçülük yapmadığımız için özür dilememizi isteyen yazardır. bence çok içiyor kendinde değil.
sevmediğim yazarlardan. din konusunda özgürlüğü savunur ama yalan tarih konusunda en az dindarlar kadar fanatiktir. hepsini bir kenara atıp mantıklı olmaya başladığında yazılarını okurum belki.
sizin o bayıldığınız kukla, hersikeboşunagötlenmeyenadam, morganize işler filan yokken, bu adam anasını sikiyordu buraların. hem de o çok sevdiğinizin yaraklardan çok daha kalınıyla. uzayın amına kodumun liselileri bu başlıktan. çok merak ediyorsanız... neyse.