kürtlerden bölücülük yapmalarına göz yummadığımız, elektirik faturalarını ödediğimiz, devlet malına zarar vermelerine razı gelemediğimiz, askerimiz şehit düşünce sevinemediğimiz, polisin taşlanmasından memnuniyet duyamadığımız, türk devletinde kürtçülük yapmadığımız için özür dilememizi isteyen yazardır. bence çok içiyor kendinde değil.