sekizinci nesil yazarları kanatları altına almış olan yazardır severim kendisini. aslında böyle düşünmede biraz acele etmiştir zira hiç sevmediği yedinci nesil gibi çıkarsa onlar da o zaman büyük hüsrana uğrar çok sevdiğim arkadaşım hatta bekaret de boka gider yanarım yanarım en çok ona yanarım.*
dikkatlice bkz: (#10342860)
evet efendim bu adam sözlüğün en başarılı trollerinden biridir. sürekli başlık açar ve kışkırtıcıdır bu başlıklar, insanların hassas olduğu konulardır, özellikle başlık açar, buradaki amaç millet altını doldursundur ve atıp tutar, sürekli eksi oy alır ve emin olun bu durumdan haz alıyordur, ve sol framede ismi daima gözükür, 2000 küsür entry girilmiştir hakkında amacına şu an itibariyle ulaşmış gözükmektedir ama size tavsiyem bu ne yazarsa yazsın, pek s*klemeyin derim.
Yazdiklarinin oylanmasindAn, nick altinda yorumlar yapilmasindan aldigi haz, allah tevbe etme sansi vermeden canini alirsa Apayri bir boyuta ulasacak bir tip.
Ha bir de su var... Adam kafir ve bunu her firsatta soyluyor. Bu musunuz lan Siz sanli serefli turk milleti ki adam senelerdir hergun yedi ceddinize sovecek, siz de sessizce izleyeceksiniz neler demis bugun diye...
Allah sahidimdir ki islam seriatina gore tek cezasi koca kafasinin , gusulsuz ve taharetsiz pis bedeninden ayrilmasidir. Zaten ahirette bunu yapmadiklari icin yapmayanlardan hesap soracak olan yine o...
blue'cuğum şu sözlüğün beyin kıvrımları en gelişmiş insanlarından. bazı zavallıcıklar ise o kıvrımların arasındaki gyruslarda boğulup gidiyor; ama farkında değiller. SEni seviyorum blue! harbi harbi seviyorum ama! gerçekte de görüşmek dileklerimle...
daha önceden açtığı bir başlığı takip listesine almış olacak ki entrysine eh işte oyu verdikten hemen sonra girdiğim entrye eh işte oyu aldım. ardından açtığı her başlığın altına girdiğim entrye eh işte oyu almaya başladım. kendisinin takipçiliğine ve hafızasına hayran kaldım. bu azap beni öldürür. mavi levye bey! eksi verin artı verin ne isterseniz onu verin ama yeter ki bana şu mavi çizgiyi vermeyin, hiç hoş durmuyor. beni iki arada bir derede bırakıyor.
profesörse tırt bir profesör olduğunu düşündüğüm yazar. yok değilse zaten problem yok. kendisiyle asla tartışmaya giremeyeceğiniz yazar. at gözlüğü kullanmakla kalmayıp üstüne güneş gözlüğü takan yazar. ne idüğü belirsiz yazar. ikinci nesil ama ergen yazar. bir türlü evrilememiş yazar, zira hala evriminin ilk safhalarında. turnikeye erken girdiği için kendisini bir halt sanan yazar. 6-7-8. nesillere kan sümküren yazar, gittikçe iğrençleşmeye başlayan yazar.
efendim kendisiyle konuşurken önce birinin cevap verdiğini sanırsınız size. sonra da başından vurulduğu halde ölmeyen zombi gibi şartlanmış bir robotun cevap verdiğini düşünürsünüz. bir de bakarsınız ki gönderdiğiniz mesajla alakası olmayan mesajlar almaktasınız. en nihayetinde bilgisayar zekası efendim robot dedik ya, bir yere kadar. köşeye sıkıştığını, verecek cevabı olmadığını, ya da ikinci nesil ama ergen olduğunu anladığı anda "hadi canım geç oldu sen yat artık ;)" mesajını alırsınız. bluevelve böyle birşeydir işte.
sözlükte kıdem anlayışının varlığına inanan, yenilerin kendisinden daha bir bok olduğunu sanan, yenileri sadece sıçan, işeyen, seks yapan, fetişist, fethullahcı, dinci, yobaz, kro gören bir zihniyet. benim karmam 42'yken adamınki -1485. yorum sizin.
Esasli bir arkadastir, kendisi sahsen tanimasamda dusuncelerine katildigim, bu karanlik caglarda hala isigini parlatabilen, cumhuryieti korumaya and icmis jedi.
sol frame e bakıldığında yedinci nesil yazarlarla ilgili olan başlıkların tamamının bluevelve tarafından açılmış olması neticesinde ortaya çıkan durumdur.
eskisi gibi allah hakkında yazmayan, kafayı 7.nesillerle bozup, chp formasıyla meydanlara inince kalitesini bozmuş yazar. amma olsun, saygımız var yine de. eskiden çok iyi yazardı.
gerilerden gelen lampard: oha lan çaylak yapmışlar!