profesörse tırt bir profesör olduğunu düşündüğüm yazar. yok değilse zaten problem yok. kendisiyle asla tartışmaya giremeyeceğiniz yazar. at gözlüğü kullanmakla kalmayıp üstüne güneş gözlüğü takan yazar. ne idüğü belirsiz yazar. ikinci nesil ama ergen yazar. bir türlü evrilememiş yazar, zira hala evriminin ilk safhalarında. turnikeye erken girdiği için kendisini bir halt sanan yazar. 6-7-8. nesillere kan sümküren yazar, gittikçe iğrençleşmeye başlayan yazar.
efendim kendisiyle konuşurken önce birinin cevap verdiğini sanırsınız size. sonra da başından vurulduğu halde ölmeyen zombi gibi şartlanmış bir robotun cevap verdiğini düşünürsünüz. bir de bakarsınız ki gönderdiğiniz mesajla alakası olmayan mesajlar almaktasınız. en nihayetinde bilgisayar zekası efendim robot dedik ya, bir yere kadar. köşeye sıkıştığını, verecek cevabı olmadığını, ya da ikinci nesil ama ergen olduğunu anladığı anda "hadi canım geç oldu sen yat artık ;)" mesajını alırsınız. bluevelve böyle birşeydir işte.
sözlükte kıdem anlayışının varlığına inanan, yenilerin kendisinden daha bir bok olduğunu sanan, yenileri sadece sıçan, işeyen, seks yapan, fetişist, fethullahcı, dinci, yobaz, kro gören bir zihniyet. benim karmam 42'yken adamınki -1485. yorum sizin.