Bu beyazperde'dede aynı böyleydi, işi gücü yoktur bunun, tek amacı var oda ilgi ilgi ilgi*. çocukluğuna inelim diyeceğim ama tekrar geri çıkamayız diye korkuyorum.
1) saçmalamayan ve bölücü olmayan, her şeyi doğru fakat sansasyonel yazan bu yüzden troll diye etiketlenen bence uludağ sözlüğün en iyi yazarı, cevheri.
2) atatürk'ü sever. hazreti muhammed'e saygı duyar.
müslümanları sever fakat islam dinini sevmez. islamiyet iyi bir şey değildir. evet değildir. hiç bir din iyi bir şey değildir. din insanları sorgulatmaz ve tembelleştirir. dogmatiktir. yan etkileri de çoktur.
3) genelleme sıçmaz sadece en ufak olguları bile bizlere paylaşır. lakin uzun ve sıkıcı cümleler kurarak akışkanlığı yavaşlatır. bu da okuyucunun içini darbeder. "saçmalıyor bunaldım amk" etkisi yaratır.
4) bu 4. bilgiyi tam bilmiyorum. bu varsayımım. egoist değildir. egosu yoktur!
5) hiç bir zaman basit değildir. o sizin tabirinizle troller kralıdır. çünkü sizler gerçekliklerinizi gerçek bildiniz lakin gerçeklikler ve doğruluklar hiç bir zaman doğru ve ya gerçek değildir. şüphe edilmesi gerekir gerçekliklerden.
açtığı konu ile beni benden almış yazar. kürt penisi gören insanın ilk sözleri üreticiliğe bak müthiş. zekaya bak a.q akıyor resmen bilseydim evdeki leğeni getirirdimde yamacında tutardım boşa akmasın nasiplenelim lan!. enterasan sözlük yazarı. "kaliteden ödün vermiyor" muhteşem.
fotoğraf sanatçısı olsa Nû eserler icra eder, yönetmen olsa porno film çeker, sporcu olsa sırf sayıdn sonra arkadaşlarının poposuna ellemek için voleybolcu olur diye bileceğimiz bir yazardır. iyidir hoştur.
yalnız sanırım insan vücudunu yeni keşfediyor, e o kadar da olsun bari.
kürtlerle ilgili saçma sapan başlıklarını ve entrylerini görene kadar aklı başında olabileceğine ihtimal verdiğim biriydi. maalesef ki değilmiş. hitabet gücü var, bu takdir edilebilir velakin rte'nin de takdir edilesi bir hitabet gücü var. bluevelve büyük ihtimalle ondan daha hayırlı biri, ama gördüğüm kadarıyla çok da değil. ah be blue, madem rte'yi sevmiyorsun ve ondan, onun gibilerden farklı bir çizgide yürümek istiyorsun, -ve bu çok da güzel olurdu- şu saçma sapan yazılarını önce bir akıl eleğinden geçirseydin. kürtlere yaranacağım, onlara kol kanat gereceğim diye zırvalayacağına, daha objektif ve aklı selim hareketlerde bulunsaydın. ah be blue ah!