1) saçmalamayan ve bölücü olmayan, her şeyi doğru fakat sansasyonel yazan bu yüzden troll diye etiketlenen bence uludağ sözlüğün en iyi yazarı, cevheri.
2) atatürk'ü sever. hazreti muhammed'e saygı duyar.
müslümanları sever fakat islam dinini sevmez. islamiyet iyi bir şey değildir. evet değildir. hiç bir din iyi bir şey değildir. din insanları sorgulatmaz ve tembelleştirir. dogmatiktir. yan etkileri de çoktur.
3) genelleme sıçmaz sadece en ufak olguları bile bizlere paylaşır. lakin uzun ve sıkıcı cümleler kurarak akışkanlığı yavaşlatır. bu da okuyucunun içini darbeder. "saçmalıyor bunaldım amk" etkisi yaratır.
4) bu 4. bilgiyi tam bilmiyorum. bu varsayımım. egoist değildir. egosu yoktur!
5) hiç bir zaman basit değildir. o sizin tabirinizle troller kralıdır. çünkü sizler gerçekliklerinizi gerçek bildiniz lakin gerçeklikler ve doğruluklar hiç bir zaman doğru ve ya gerçek değildir. şüphe edilmesi gerekir gerçekliklerden.