cahil rolü yapan yazar. cahilce yazıyor kapılıyorsun laf yetiştireyim diye. o ise açıyor başlığı yatıp uyuyor bence. pkk lı da olsa insan insandır diyen bir yazar işte ya çok cahil bazı konularda özellikle sözlük yazarları için en derin , en hassas ve kutsal sayılan konularda çok cahil ya da gıcıklığına yapıyor. hayvan keserek bayram eden bir dinin mensubu olmak gibi bir cümle kuruyor ve bunu başlık olarak hiç düşünmeden sözlüğe bırakıyor. sanki kurban kesildi diye bayram yapıyoruz sanki kurban kesemesek kimse bayramımızı kutlamıyor. sanki kesilen kurban etlerini fakirlere konu komşuya dağıtmıyoruz , kemiklerinde sokakta ki köpeklere kedilere kadar herkes yararlanıyor üstelik. sanki sen çok bilmiş bluevelve hayatında hiç et ürünü yemedin. bence sende et yiyince miden bayram yapıyor. hayvanlar kesiliyor miden bayram ediyor da biz kalkıp sana birşey diyormuyuz? pkk konusuna ise asla girmiyorum. asla inanmam '' onların paraları yok şartları yok kandırılıyorlar '' geyiğine. hiçbir yoksulluk hamile kadının karnını tekmeletecek kadar yer etmez insanda. bu sadece zeka yoksulluğudur.
yazdıklarının açıkçası sadece sözlük yazarlarını kızdırmak amacı güttüğünü düşünüyorum. hayır bir insan hep aynı konularda aynı tarz yazmayı başka bir şekilde yapamaz. ancak öyle motive oluyor herhalde.
bu adam biraz daha buyumeli. elinde iyi argumanlar var ama yanlıs kullanıyor. belki yanlıs kullanmıyordur da sozluktekilerin anlayacagı dilden yazıyordur. dagıtmayayım, biraz daha dikkatli yazarsa cok daha ikna edici olabilir.
moderatör adayları arasında adı geçtiğini okuduğumda sağlam bir yazardır diye düşündüğüm ama çaylaklık dönüşü açtığı başlıklarla, özellikle de (#3353251)no lu entrysi ile, değil moderatörlüğe yazarlığa bile fazla olduğunu düşündüğüm yazar. alçalmak ve tevazu yada basitlik ve sadelik arasında nasıl ince bir çizgi varsa, iğrençlik ve doğallık arasında da öyle bir çizgi var demek geliyor içimden. ama çok beğeneni de varmış sözlükte acaba sorun bende mi diye düşünmeden edemediğim, ilginç bir yazar.
dinimizi eleştirmek adına yapmış olduğu derin araştırmalar sonucundan imana geleceğine inandığım yazar . onda o ışığı sezdim evet yakında gerçekten bekliyorum namazla ilgili entrylerini . *
zamaninda kanki listesine ekleyip bir daha cikaramadiğim yazar. yok abi kanki listesinden kalkmiyor adamin nick. allah'in hikmeti olsa gerek. o değil bir de az önce özel mesaj yolu ile sohbet ederken 'haci' dedim. allah soyletti $erefsizim.
en kisa zaman icerisinde sultanahmet camiisinde ayni saf'ta namaz killmak ümidi ile. biliyorum biliyorum hak yoluna girdi girecek.
her gün islama sataşmanın verdiği dayanılmaz hafifliği ve hatta orgazm duygusunu yaşadığını düşündüğüm yazar. üstüne de bi cigara yaktın mı oh değme keyfine. *
adamı zar zor bayram namazı kılmaya ikna ettim, cami çıkışı ayakkabılarını çalmışlar. sonra da neden imana gelmiyor diyorsunuz. gelmez tabii. ne hayallerimiz vadı oysa... hac, umre, mekke, medine, kabe... hepsine gidecektik.
ayakkabısının yerine bırakılan not oldukça ilginçti; takiye yapmla lan. "sözlükten biri"
kaçırdığı 30 kadar kurbanlık inekle hindistan'a uçuyor şu sıralar.
öncelikli tavsiyemin, uludağ sözlük ahalisine bu başlıkları sıçmak için ne sıkıntılara katlandığını açıklamak olacağı yazar. yazma yavrum sen, yaz da ne bileyim, "tematik" ayarını aç, öyle yaz. efendime söyleyeyim git josico ile maldonado'nun yanında ön libero oyna. o da olmadı git ibrahim üzülmez ile aynı çizgi üzerinde koşma yarışı falan yap. ama yazma, yazacaksan elle tutulur bir taraf bul, öyle yaz.
yok eğer "ben meşgale butonu için uğraşıyorum" diyorsan, söyleyelim zall'a... yapıversin sana bir ayar... oldu mu ?