moderatör adayları arasında adı geçtiğini okuduğumda sağlam bir yazardır diye düşündüğüm ama çaylaklık dönüşü açtığı başlıklarla, özellikle de (#3353251)no lu entrysi ile, değil moderatörlüğe yazarlığa bile fazla olduğunu düşündüğüm yazar. alçalmak ve tevazu yada basitlik ve sadelik arasında nasıl ince bir çizgi varsa, iğrençlik ve doğallık arasında da öyle bir çizgi var demek geliyor içimden. ama çok beğeneni de varmış sözlükte acaba sorun bende mi diye düşünmeden edemediğim, ilginç bir yazar.