bana 4 defa kadın yolcu denk geldi..
yol ücreti karşılıgı sex teklif eden iki kişi cıktı ama kibarca reddettim
para da almadim onlardan.
arkadaşca görüştügüm sadece bir kişi var.
Yaklaşık 20 ye yakın yolculuk yaptım. Hepsinde araç kullanıcısı bendim. Çoğu kez gariban öğrenciler denk geldiği için para almadım zaten amacım 2 saatlik yolda sohbet muhabbet ile vakit geçsin diyeydi. Yolcuları kabul etmeden önce kişi hakkındaki yorumları okumak çok faydalı oluyor yoksa durduk yerde kendimi niye riske atıyım. Şu sıralar yolculardan abi ücret ne kadar diye çok soru alıyorum cevap olarak uygulama ne yazıyorsa o diyorum şaşırıyorlar. Sonradan öğrendim bazı oç ler 50 TL uygulama üstünden ilan verip yolculukta 200 TL istemeye başlamış.