Balinalar sistemi terketmiş gitmiş amk malı seni sen var ya sen küçük balık bile değilsin planktonsun sen amk!
Bi de bana grafik çiziyor, dipten topluyorum maliyet düşürüyorum diyor.
Halen anlamayan için söylüyorum, büyük yatırımcıların tüm parasını çektiği ancak küçük yatırımcının ise halen bu durumu algılayamadığı ve ısrarla son kuruşuna kadar yatırdığı sistemdir.
bugün görüyorum ki düşeni kıracak dediğim yerden kırdı ancak tepki satışları geldi. bugun tekrardan dirençleri test edecektir. https://www.tradingview.com/x/8BkNeno2
19k ile 20k aralığında dolaşıp duruyor bir haftadır. beklenen boğa bir türlü gelemiyor. seyirciler ayakta, marjinciler yaslarda. Satoshi mezarında ters döndü!
nft yi bir derece anlıyorum, neticede ortada block chain sistemi var ve gerçekten değerli olabilecek metalar var.
fakat kripto paraları tam olarak anlamış değilim hala. tamam kod üretiliyormuş filan... dijital bu ya.. nasada quantum bilgisayarları var, dakkada üretebilirler isteseler... bir gün çok fena sikecekler bu kriptocuları gibi geliyor bana... yüksekten bozanlar ise ponziye baştan girip, kaymak yiyen kesim gibi geliyor.. açıkçası çok detaylı araştırmadım fakat fetva üretmeye gerek yok, şu ana kadar kripto parayı etkileyen unsurlar hakkında mantıklı bir açıklama duymadım.
ocaklara incir ağacı dikme modundadır.
benim gibi akıllı oynayan arkadaşlar için de henüz bir tehlike söz konusu değildir, parasının tamamını basmamıştır, bir sistemi vardır, uygun yerlerde gerekli askerleri görenlendirecek ve bu işten her halükarda karlı çıkacaklardır.
1 ay önce aldın selpak üçe katlanmis fiyatı
Gelmiş olmuş bitmiş aglayani olmayan hayali sanal paraya babamdan daha fazla güveniyorum diyor adam sigara al zulala daha fazla kar edersin seneye 60 lira olur yada motorin al eve sotele:))
Nedendir bilmiyorum düştüğünde herkes başıma üşüşüyor bitcoin mağduru diye. Ama yükselişteyken bir Allah'ın kulu da ne iyi yaptın demiyor. Ben her düştüğü dönemde alıyorum. Yine alacağım. Anama babama güvendiğimden daha çok güveniyorum buna. Yatırım işinde sabır nedir iyi bilen biriyim.