Boykot sebebiyle tepkilerden çekinen Bim mağazalarına Algida'ya ait Oando isimli markaların dolapları yerleştirilmeye başladı.
Oando'nun Türkiye'ye özel bir marka olarak ilk etapta Bim, CarrefourSA ve Çağrı marketlerde yer alacağı belirtiliyor.
-alıntı-
https://x.com/gidadedektifiTR/status/2040353693611212886