redhack'i gözünde çok büyütmüş garibim. sıradan bi kullanıcı olan anıl isimli adamın twitter hesabını ele geçirdiler diye hükümdar yaptı birden redhack'i.
ardından şafak sezer'in hesabını ele geçirdiler zannetti ama büyük bir sazan.avi oldu.
yazık lan bilisiz'e hahaha.
redhack de kim oluyor?
üşenmeden bu kadar provakatörlük yapmasının ardında mutlaka başka bi neden yatıyor çünkü hiç bir mal bu kadar boşuna kıçını yırtmaz,
bu çocuk kesin parti teşkilatlarından bi adamın ya da encümenlerden birinin oğludur öyle görünüyor.
(#20736495) ile talihsiz, kırıcı bir genelleme yapmış yazar. kendisi gezi parkı direnişine destek veren galatasaraylıarın sayısının hiç de az olmadığını bilmelidir. gezi parkına direnişi sadece fenerbahçeliler değil, galatasaray ve beşiktaşlılar da desteklemiş ve takdir etmiştir. bunları unutup bu kulüplerimize hoş olmayan yakıştırmalar yapmak kırıcı ve üzücüdür.
ulusalcılar içinde en pislik zihniyete sahip sözde yazar. başbakan bunu kastetmiş anlaşılan. terbiyesizlikte sınır tanımıyor ama birkez olsun çaylak olmamıştır, kendisininde özelden dedigi gibi sözlükte arkasının oldugu kesin, torpilliymişmiş.
bir kaç hafta önce'ye kadar bayan profil resmi kullanan yazar şimdi çıkmış ben bayan değilim diyor. kusura bakma ama bunu kendin istedin. şimid de abazaların hedefi olduğun için gizlemeye çalışıyorsun. iş işten geçti güzelim, zrtık saklasanda kar etmez.
Kışkırtıcı başlıklar açan her birey boş yazardır. Amacı yazmak değil kafa karıştırmak, bölmek olan yazar. işsiz, güçsüz, kaale alınmaması gereken boş adam işte.