bilisiz

entry1409 galeri94
    527.
  1. 526.
  2. Ali isimli sünni olmadığını iddia edip güldürmüştür.
    0 ...
  3. 525.
  4. 524.
  5. kemalist olarak kimleri tanıdığı merak edilen yazar!
    (bkz: ülkemde kürt istemiyorum/#20940271)

    umuyorum ki yukarıdaki başlığa girdiği "kemalist sözü" entry si ile ironi yapmıştır.

    hadi o zaman atatürk'ten cevap verelim.

    --- alıntı -----
    Başbakan inönü saat 18.00 sularında Florya Köşkü'nde Atatürk'ü ziyaret etmiş:

    - Hayırdır ismet... Habersiz geldin.

    - Paşam, azınlıklar meselesi... Konuyu Meclis'e getireceğiz... Ne diyorsunuz?

    - ismet bugün geç oldu... Yarın sabah erkenden gel, konuşalım.

    inönü çıkınca Atatürk "bütün görevlileri" toplamış:
    - Sadece laleler kalsın... Bahçedeki diğer bütün çiçekleri sökün, atın... Derhal.

    ismet Paşa sabah gelmiş, bahçenin "halini" görmüş ve "görevlilere" sormuş:
    - Ne oldu böyle?

    - Gazi Paşa Hazretleri emrettiler, söktük.

    Başbakan inönü, Cumhurbaşkanı Atatürk'ün odasına girmiş:
    - Paşam, bahçenin durumu nedir?

    - Azınlıkları söküp attım ismet.
    inönü "anladım" dercesine başını öne eğmiş:
    Atatürk:
    - ismet, ben "Ne Mutlu Türküm Diyene"
    sözünü boş yere söylemedim... Kendini Türk hisseden herkes bu vatanın öz evladı... Ben hayatta olduğum sürece bu böyle bilinsin... Ve sakın azınlıklar ile ilgili bir kanun çıkarılmasın.
    --- alıntı -----

    kaldı ki bu anektoddaki azınlıklar kürtler değildir. kürtler türklerle birlikte cumhuriyeti kuran asli unsurlardan sayılmıştır.

    ahlaksız insan çoktur. öyle ki ahlaksızlığı maskeler arasına gizlenerek yaparlar.
    yurdumda atatürkçü gözüküp atatürk'ün hatırasına ihanet edenler olmuştur / oluyor.
    aynı şekilde dindar görünüp kul hakkı yiyen birçok örneğe de rastlanır.

    kendimiz gibi düşünmeyen herkesi bir kalıba sokmak, yaftalamak hepimizin yaptığı bir yanlış.
    biraz daha dikkatli olmamızda fayda var.

    son söz: yıllar önce düşmana karşı savaşırken kardeş idik. düşman bulamayınca kendi kendimize düşman olduk.
    şimdi ayrılıklar öyle derinleştiriliyor ki yakın bir gelecekte "gap turunu" vize ile yaparsak şaşırmam!
    2 ...
  6. 523.
  7. 522.
  8. akıl sağlığı pek yerinde olmayan yazar kardeşimiz. acil psikiyatri doktoruna görünmesini tavsiye ediyoruz. nolacak şimdi.
    2 ...
  9. 521.
  10. troll olsa bi yere kadar ama troll otes provokatif birisi.
    ciddiye alip hakkinda entri girdigim icin kendimden utaniyorum sozluk.
    ilk 6 ayda anne sutunun onemini bizlere hatirlatan yazarimsi. evet arkadaslar sut cok onemli.
    3 ...
  11. 520.
  12. ideolojisini merak ettiğim yazar.

    Sevimli solculardan olması gerek.

    Not: özel bir kinim yoktur aksine sempati duyduğum yazardır. Uygun bir üslupla düşüncelerini savunuyor, propaganda hakkını kullanıyor. Yalnız ne tür bir solcu olduğunu henüz anlayabilmiş değilim.

    Not2: bir yazısında komünistlerin yıkımını anarşistlere bağlamak istedi. Esefle kınıyorum. Anarşistler Türkiye'deki solculardan daha çok yön-yöntem bilir. Sen devrim felsefesine uymadan ortalığı birbirine karıştır sonra hoop suçlu; anarşistler. Halk her şeyi görüyor. Bu ülkede sosyalist düşünce halkın nazarında bu kadar kolay aklanamaz.

    Not3: ayrıca PKK karşıtı entryleriyle "sosyalistler PKK yanlısı değildir." Önermesini doğru çıkartmaya çalışıyor. Evet tüm sosyalistler PKK yanlısı değildir. PKK yanlısı olmayan sosyalistleri severim de. Ancak bu ülkede solculuğun iki farklı türü olduğu açıktır. Birincisi Kürt milliyetçiliğine dayanan ırkçı(azınlığa dayanan diyelim) solculuk, diğeri ise Türk ismi altında Türkiye'de yaşayan ırkların birleşmesini öngören Anadolu'da kemalist dünyada sosyalist düşünceye bağlı solculuk. Birincisi yıkıcı ikincisi ise yapıcıdır. Önemli bir detayda birinci grubun bugün AKP ile iktidarı paylaştığı diğer grubun ise katı bir türkçülüğe yol aldığı bilinmektedir. Bilisiz'i bu iki grupta da göremiyorum. Kendisi akıllı solcu geçinen tiplerden diye düşünüyorum.
    1 ...
  13. 519.
  14. görüşleri fikirleri farklı da olsa bayramını kutlamak istediğim yazar. iyi bayramlar.
    0 ...
  15. 518.
  16. zabıta ile polisi ayırt edemeyen ama yazar olan kişi.
    1 ...
  17. 517.
  18. şahsıma bugün de dava açamamış olan sözlük ergeni. tabi etek giymeye devam ediyor böylece.

    lan oğlum açacaksan aç şu davayı, yurtdışına çıkıcam seni bekliyorum.
    2 ...
  19. 516.
  20. (#20806510) şakirt düşmanı ama "bir şeye şakirtler düşmansa ben de düşman olayım" diyecek kadar kansız değilmiş en azından.
    0 ...
  21. 515.
  22. hainlerin hainliklerini , mahkemelerin hukuksuzluğunu, muhafazakarların allahsızlığını gören, fark eden ve artı oy için yazmayan yazar. bu bakımdan kader yoldaşım diyebilirim. sözlük gibi atık şakirt yuvası olan sözlükte bile sözünü esirgemeyen kıymetli yazar. yanındayız kardeşim.
    1 ...
  23. 514.
  24. bugün kendisi acı içinde. kemalist bir kürtçü olarak darbecilerin aldığı cezalar yüzünden kan ağlıyor. yazık lan.
    3 ...
  25. 513.
  26. 512.
  27. erkek yazarlardan iltifat bekleyen tatlı yazar. bence sözlüğün açık ara en guzel bayanıdır.
    0 ...
  28. 511.
  29. #20787955 espri anlayışı hoşuma giden yazar. ayrıca kadınmış. ben buralardan göçeli iyi şeylerde olmuş demek ki. döndüğüme sevindim. *
    0 ...
  30. 510.
  31. bugün de etek giymeye devam eden sözlük şeysi.

    hani dava açacaktın?

    hani bir davamız olacaktı? delikanlı adam sözünde durur. bugün mini giy, olur mu koç?
    2 ...
  32. 509.
  33. bugün de bana dava açamamış yazar.

    hani ne oldu savcılık falan, suç duyurusu vardı ne oldu?

    etek giy, etek. ya da gel de delikanlı olmayı öğreteyim sana.
    6 ...
  34. 508.
  35. şahsıma dava açmadığı her gün etek giyip gezmesi gereken kullanıcı.

    etek yırtmaçlı olsun ki yürürken falan düşme olur mu?
    3 ...
  36. 507.
  37. şahsıma dava açmasını beklediğim sözlük kullanıcısı. açacağım deyip açmazsa ne gibi bir sıfata sahip olacağını kendisi biliyor;
    (bkz: protest sanayici/#20757739)

    hatta burada da tekrar edeyim, rojava'da katledilen kürtler için seviniyorum, çünkü kürtleri sevmiyorum.

    hadi bekliyorum, dava aç. açmazsan bu satırlar vasıtasıyla seni her gün rezil edeceğim.
    4 ...
  38. 506.
  39. dava açıcam derken davalık olacak yazar. olum adam sırf faşist dediğin için dava açsa kıçındaki dona kadar alır amk. *
    0 ...
  40. 505.
  41. pkk'lı mı, chp'li mi, ip'li mi, dhkpc'li mi ne olduğu anlaşılamayan yazar. zira bu yazdıklarımın hepsini destekler mahiyette entryler giriyor.
    1 ...
  42. 504.
  43. (bkz: #20757754)

    aslı olmayan haberleri yaymak suçtur.

    varsa belge gösterin yoksa tükürdüğünü yalarsın yazarı.

    #tacizedirenenelifiyalnızbırakma yazmak ile olmuyor bu işler.
    1 ...
  44. 503.
  45. (bkz: #20757739)

    hala ona buna dava açıcam diye atarlanırmı bilemem yazarı.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük