Türkiye’de performansı şu an gta 5 i çalıştırmakta, çıktığı zaman gta 6 yı çalıştırmakla ölçülen ve gta serisi devam ettikçe performans ölçütü olarak baz alınacak teknolojik alettir. teknik özellikleri anlatmak yerine gta 5 i çalıştırır/çalıştırmaz diye anlatıldığında daha iyi anlaşılır.
kardeşim iddia ediyorum ve işin elektronik kısmı hakkında bilgim var seni temin ederim piyasadaki en iyi bilgisayar bile kasar 128 gb ram 16 gb ekran kartı yok ise o yüzden boş yapıyorsun yapma.
keyfe keder bir alettir bu. bir gün yaptığı bir şeyi ertesi gün hiçbir sebep göstermeksizin yapmayabilir. uğraşır durursun ve hiçbir sekilde çözemezsin sorunu. ama başka bir gün yeniden o işi yapmaya da başlayabilir. tamamen sikinin keyfine göre hareket eder yani. allah onun belasını versin. sabahtan beri internet'e bi bağlanıyor bi bağlanmıyor.
telefon, televizyon ve radyo gibi, dilimize son 50 yıl içinde yerleşmiş yabancı sözcüklerden biri değildir. buzdolabı ve araba kelimeleri de böyledir mesela.
acilen yardıma ihtiyacım olan teknoloji ürünü.
toshiba laptopuma geçen format attık. gerizekalı arkadaşım lazım olmaz diye kamerayı kurmamış. ben bunun kamera driver ını nasıl yüklerim? kamerasını nasıl işe yarar hale getiririm? bilgisi olan acil yeşillendirsin pls.
*Bilgisayar kullanıcıları ortalama olarak gözlerini dakikada sadece 7 kez kırparlar.
*Bilgisayarlar çevre için ciddi bir tehlike oluşturuyor çünkü üretiminde kullanılan materyallerin çoğu çevreye zararlı. Standart bir monitor yaklaşık 2 kilogram kurşun içeriyor.
''bilgisayar nedir?'' sorusuna burada yeterince cevap verilmiş. ben ise ''ne değildir?'' sorusuna cevap vermek istiyorum.
şöyle ki: sanırım bir dizideydi. saf, iyi niyetli ve de muzip bir karakterimiz bir ''şey'' görüyor ve bunun ne olduğunu bir arkadaşına soruyor. cevap ise ''bilgisayar'' oluyor.
saf ve muzip karakterimiz ise şöyle bir tepki veriyor:
-abi ben buna basıyorum basıyorum bilgi saymıyor yeeaa!