bilecik

entry235 galeri24
    209.
  1. Böyle bir ilin olduğunu inanmıyorum.
    1 ...
  2. 208.
  3. Senin gibi ufak tefek minnoş bi yer nasıl turuncu la.

    insan hasta olmasın diye seni cebinde taşır.

    Nefesimi tutsam bi başından öteki ucuna kadar gezebilirim, nasıl corona bulaştırdınız birbirinize amk.
    1 ...
  4. 207.
  5. 206.
  6. Hareketli bir hayat istemeyenlerin uğrak yeri. Seviyorum bu şehri, garip bir aurası var. Giren çıkamıyor.
    1 ...
  7. 205.
  8. 204.
  9. daha önce eskişehir'e giderken kısa süreli görme şansım olmuştu. insanların küçük diye dalga geçtiği bu şehir bence çok şirin bir şehir. yalnız yaşamaktan çok gidip gezmek için uygun. istanbul'a yakın olması ve hızlı tren güzergahı üzerinde olması da bilecik'in ulaşımını kolaylaştırıyor. corona bittikten sonra gidip daha çok keşfetmek istiyorum.
    3 ...
  10. 203.
  11. daha önce eskişehir'e giderken kısa süreli de olsa içine girip gördüğüm, insanların küçük şehir diye dalga geçmesine rağmen bana oldukça sevimli gelen şehir.
    1 ...
  12. 202.
  13. benim küçük ülkemdir kendileri, vazgeçmeeeeeeem asla sendeeen.
    0 ...
  14. 201.
  15. Az önce giriş yaptım Eskişehir tarafından. Çok güzel bi manzara vardı. Nüfus tabelası 65400. Aq bozüyük 68 bindi sanırım.

    Değişik bir yere benziyor. Burayı niye il yapmışlar ki moruk ya?
    0 ...
  16. 200.
  17. kırk yılda bir haberlere konu oldu.

    o da trajikomik bir olay. “sevgili vatandaşlarımız, bilecik büyük şehir değildir. aslında bilecik şehir bile değildir. sonra vay ben duymadım, vay ben görmedim demeyin.”
    0 ...
  18. 199.
  19. Övünecek bir şeyleri olmayıp yaşadığı şehirle övünen bir güruh var burda. Bunların hayatındaki en nadide özellikleri büyükşehirde yaşamaları veya bilecikte yaşamamalarıdır. Sorsanız hepsi istanbul, ankarayı yalamış yutmuş oldukları için güya küçük şehir köydür efendim, cahildir düşüncesiyle aşağılama kompleksi içindedir.

    Bu güruha anlatacağım fazla bir şey yok. Ancak şunu belirtmek isterim ki dünyadaki bir çok gelişmiş ülkelerindeki bilim ve teknoloji adına üretilen metaların altyapısına bakıldığında nüfusu az olan şehir görürsünüz. Buralarda insanlar dingin, huzurlu ve çalışma azimli oldukları için başarıdaki en büyük paya sahiptirler.

    Son sozüm, bu hayatta yaşadığınız yer ile övüneceğinize kendinize başka övünç kaynakları bulun. Aslan, kralı olduğu ormanla övünmez. Orman, aslanla övünür.
    1 ...
  20. 198.
  21. 197.
  22. tatlı ve sevimli bir şehir. tek bir caddesi var neyi arıyorsanız o cadde üzerinde.
    2 ...
  23. 196.
  24. Bilecik'e ne zaman gülecik deseler inanmazdım. Gün bugünmüş.
    2 ...
  25. 195.
  26. Kim derdi ki bir gün gelecek büyük şehirlerde yaşayan milyonlarca insan bilecik'te yaşamaya özenecek?
    2020'nin yükselen yıldızı vizyon şehir bilecik.
    7 ...
  27. 194.
  28. Sokağa çıkma yasağı olmamasına rağmen 3 gündür sokaklarda tek tük insan görünen güzide şehrimdir. Duyarlı olmak ve halden anlamak böyle bir şey.

    Hatta tanıdığım bi gülşen teyze var karşı apartmanda oturuyor. Kadın 65 yaşı üstünde olduğu için ilk günden beri evden çıkmıyor. Dikkatinizi çekerim daha yasak olmadan önce. Böyle insanlara çok fazla saygı duyuyorum. Ayrıca tek yaşıyor.
    2 ...
  29. 193.
  30. adı üstüne Bilecik büyükşehir olsaydı adı "bile" olurdu.
    2 ...
  31. 192.
  32. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1959733/+

    çizgileri olan fakat geçmeye kalkıştığınızda bir yere varamayacağınız yaya geçidi olan şehrimiz.
    0 ...
  33. 191.
  34. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1948029/+
    küçük ve şirin bir ilimiz. not: fotoğraf kendi çekimim.
    3 ...
  35. 190.
  36. 189.
  37. Sadece bir yerlere giderken geçtiğim şehir olarak aklımda... bir de tanımadığım ama duyduğum bir akraba yaşıyor.

    Sessiz sakin bir kasaba gibi... ki en sevdigimdir. Gürültüden, şaşaadan uzak... Lakin hiç gitmişliğim yoktur.

    Şimdi düşündüm de sanki burada hayat yok gibi... haberlerde hiç bilecik'ten haber dinlediğimi hatırlamam ... cevremde de "Ben bilecikliyim." diyen duymadım. Ama yine de severim.
    1 ...
  38. 188.
  39. karikatürist umud Sarıkaya'nın kafayı taktığı şehir.
    2 ...
  40. 187.
  41. coğrafi konumu mükemmel olan, türkiye nin bir şehri.
    3 ...
  42. 186.
  43. iç batı anadolunun minik bir şehri.
    osmanlı kuruluş şehri.
    bir asker kenti.
    3 ...
  44. 185.
  45. bilecik bütün ilçeleriyle birlikte toplam nüfusuyla bile inegöl'ün sadece şehir merkezi nüfusundan bile daha küçüktür. inegöl'ün şehir merkezi 258.000 nüfusluyken bilecik'in bütün ilçeleriyle olan toplam nüfusu 215.000 civarındadır. ama yeşili doğası ve eşsiz güzellikleriyle küçük şirin tatlı bir osmanlı kentidir bilecik.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük