bik bik

entry1408 galeri175
    949.
  1. 948.
  2. bik bik kadınım diye sizi kandırırsa sakın inanmayın...
    0 ...
  3. 947.
  4. Ben gördüm aynı yıldız tilbe.

    Erkekse de izzet altınmeşe.

    (Hala cinsiyetini bilmiyorum. )
    0 ...
  5. 946.
  6. 945.
  7. 945.
  8. 944.
  9. 943.
  10. ne ablası lan teyze dicen olum.
    1 ...
  11. 942.
  12. Teşekkür ederim çok iyisin.
    1 ...
  13. 941.
  14. Şimdi de bik bik’e sarmış.

    Ups’tan yediğin tekmenin acısını bik bik’ten çıkarma abber.
    2 ...
  15. 940.
  16. --spoiler--
    keşke aynı hassasiyeti ben şımarıkça ve saygısızca tahrik edilip saldırıya uğrarken de gösterseydi... üzüldüm.
    --spoiler--

    Dedi donuzcuk...

    Küfürlerleşen iki kişi görse kendine yakın olana birşey demez, diğer yazarı tahrik etmek için küfürlü konuşma bahanesiyle donuzladım der. Birde başkalarına nasıl davranması gerektiğini söyler yukarıdaki gibi. Hassiktir ordan be. Neyse küfür ağzıma yakışmıyor hadi gömdüm.
    2 ...
  17. 939.
  18. yani yazmayayım dedim de işte çevrimdışı olunca donuz listemdekilerin yazdıklarını gördüğüm için cevap hakkım doğuyor.
    her gün beni şımarıkça ve insafsızca, ricalarımı umursamadan tahrik eden bir troll için yazdığım başlığı ' sapık fantezisi ' olarak görmüş.
    keşke aynı hassasiyeti ben şımarıkça ve saygısızca tahrik edilip saldırıya uğrarken de gösterseydi... üzüldüm.
    bundan sonra da üzücü başka yorumunu görsem bile nick altına yazmam. çok kırgınım kendisine ve diğer donuz listesi üyelerine. çok kırdınız beni.
    bir yazar işte.
    2 ...
  19. 938.
  20. 937.
  21. Değilim çay istiyorum. Manyak gel balkonda çay içelim.
    1 ...
  22. 936.
  23. futboldaki tek taraflı sözleşme feshi gibi, kendi adıma aramızdaki bağı feshettiğim yazar. artık eski ya da şimdiki nickimle alakalı ne yazarsa yazsın görmezden geleceğim. iyi yazmalar dilerim. saygılar... burada bitiriyorum.
    0 ...
  24. 935.
  25. 934.
  26. Çay olsa da içsem. Açık ve şekersiz.
    1 ...
  27. 933.
  28. şamatada ölçüyü tutturamaması, özeleştiri yapmaması ve şahsıma donuz butonu üzerinden abartılı gönderme yapması sebebiyle haklı biçimde kırgın olduğum bir yazardı.
    demin de fark ettim ki tüm aksi yöndeki ricalarıma rağmen alaycı biçimde eski nickimi kullanıp alaycı bir başlık ve foto eklemiş.
    kendisinden beni unutmasını rica ediyorum. ben de kendisini unutmak istiyorum. sözlükte birbirimizle alakamız olmadan, birbirimizi rahatsız etmeden yazalım. bari bu ricamı kırma. lütfen...
    0 ...
  29. 932.
  30. nerede bu adam? kesin gezmelerde, bir haltlar yiyor...
    0 ...
  31. 931.
  32. Aldığım derin bilgilere göre yurt dışına kaçmış.

    Oralarda fink atıyormuş.
    3 ...
  33. 930.
  34. 929.
  35. Aldığım derin kulis bilgisine göre sözlüğü insan olmaya ceyrek kala ile birlikte bırakmış. Hayırlısı be kankitolar.
    0 ...
  36. 928.
  37. Ağlamayın lan kafası cama sıkışmış iffet gibi. işim var gücüm var.
    1 ...
  38. 927.
  39. icardi hala unutamamış yazıp duruyor. Amaan banane bende donuzlu zaten.

    Edit

    --spoiler--
    Kafası cama sıkışmış iffet
    --spoiler--

    (bkz: 40 yıldır sapığım böyle fantezi duymadım)
    0 ...
  40. 926.
© 2026 uludağ sözlük