Ulan dünyada kalan son kız ben olsam ve son erkek o olsa, ölmeyi tercih ederdim. Seni de ölüm listesine ekledim bik bik. Sevdiklerinle ve ismetle vedalaş..
O senede 3 4 kere doğum günü kutladığı için sıkıntı yok. Sen de alış senede 2 3 kere doğum gününün kutlanmasına. Burası uladağ sözlük. Burada herkes deli, herkes çılgın..
Osideus’ u engellemeyi unuttuğumu fark ettirmesinden ötürü teşekkür ettiğim, şamata ve ti’ ye alma anlayışındaki aşırılığa katılmasam da sözlükte iyi vakit geçirmesini dilediğim yazar. Saygılarımı sunarım. Osideus’ a değil tabi…
Arsızlığın seviyesizliğin dibini sıyırıyorsunuz. Akıllı insan cıvıklığı bile bi noktada tutar. ha ben tutamıyorum diyorsanız zekanızdan şüphe duyarım. bunun da daha üstüne gitmem kendi hadsizliğiniz der susarım.