Bana kim ne espri yapmış ben ne demişim inanın ki hatırlamıyorum. Hem bunu hatırlayacak kadar işsiz değilim hem de 3 ayda bir hesap silip geri gelen adamı yapay zeka olsam aklımda tutamam. Vicdan azabı gibi sürekli nicakltımda pörtlemese umrumda dahi olmazdı. Kibarca rica ediyorum nicakltımdan siktir git. 50 yaşında adamsın işe gir çalış burada çolukla tartışma.
Hayır bana ne amk senin milleti neden donuzladığından kime kırıldığından hesabını niye sildiğinden. Benim şamatamdan sana ne 2009 dan beri bu sözlükteyim nasıl yazacağımı sana mı soracağım? Tövbe estağfurullah ya.
artık herhangi bir diyalog kurmak istemediğim, hakkımda alaycı fotoğraflar eklememesini rica ettiğim yazar. mutlu ama uzak olsun. lütfen birbirimizi unutalım artık.
cevap vermesi ya da desteklenmesi umurumda olmayan yazar. sadece bana alaycı göndermeler yapmamasını rica ediyorum. aynı sözlükte yazalım ama birbirimizi unutalım. ben şu andan itibaren başlıyorum. sıra sende... elveda...
şamatada ölçüyü tutturamaması, özeleştiri yapmaması ve şahsıma donuz butonu üzerinden abartılı gönderme yapması sebebiyle haklı biçimde kırgın olduğum bir yazardı.
demin de fark ettim ki tüm aksi yöndeki ricalarıma rağmen alaycı biçimde eski nickimi kullanıp alaycı bir başlık ve foto eklemiş.
kendisinden beni unutmasını rica ediyorum. ben de kendisini unutmak istiyorum. sözlükte birbirimizle alakamız olmadan, birbirimizi rahatsız etmeden yazalım. bari bu ricamı kırma. lütfen...
futboldaki tek taraflı sözleşme feshi gibi, kendi adıma aramızdaki bağı feshettiğim yazar. artık eski ya da şimdiki nickimle alakalı ne yazarsa yazsın görmezden geleceğim. iyi yazmalar dilerim. saygılar... burada bitiriyorum.
yani yazmayayım dedim de işte çevrimdışı olunca donuz listemdekilerin yazdıklarını gördüğüm için cevap hakkım doğuyor.
her gün beni şımarıkça ve insafsızca, ricalarımı umursamadan tahrik eden bir troll için yazdığım başlığı ' sapık fantezisi ' olarak görmüş.
keşke aynı hassasiyeti ben şımarıkça ve saygısızca tahrik edilip saldırıya uğrarken de gösterseydi... üzüldüm.
bundan sonra da üzücü başka yorumunu görsem bile nick altına yazmam. çok kırgınım kendisine ve diğer donuz listesi üyelerine. çok kırdınız beni.
bir yazar işte.
--spoiler--
keşke aynı hassasiyeti ben şımarıkça ve saygısızca tahrik edilip saldırıya uğrarken de gösterseydi... üzüldüm.
--spoiler--
Dedi donuzcuk...
Küfürlerleşen iki kişi görse kendine yakın olana birşey demez, diğer yazarı tahrik etmek için küfürlü konuşma bahanesiyle donuzladım der. Birde başkalarına nasıl davranması gerektiğini söyler yukarıdaki gibi. Hassiktir ordan be. Neyse küfür ağzıma yakışmıyor hadi gömdüm.